Категорії розділу |
Дидактичні ігри
[82]
сенсорика, графомоторика, мовлення, мислення, увага, дрібна моторика, фонематичний слух, міміка, дихання,читання
|
Презентації для дітей
[113]
артикуляційна гімнастика, автоматизація звуків, логічне мислення, мовлення, пальчикова гімнастика, міміка, складова структура, фонематичний слух
|
Розробки занять
[69]
ФПМ, ФФНМ, ЗНМ, дисграфія, дислексія,сценарії
|
Логопедична практика
[4]
план роботи, звіт, характеристика
|
Цікаві ідеї
[28]
"логоКУБ", "Чарівні кубики", "Класифікація приголосних за умовними позначеннями", логопедичні казки, дидактичні ігри
|
Плани роботи
[25]
індивідуальний, річний, перспективний, календарний
|
Альбоми
[12]
артикуляціна гімнастика, чистомовки, приказки, прислів'я, профілі артикуляції звуків
|
Посібники, методична література
[54]
логопедичні зошити, стенди, буклети, наукова та практична л-ра
|
Друкований матеріал
[33]
артикуляційна гімнастика, логопедичні вірші, дисграфія, пальчикові ігри, ейдетика, поради батькам, ФФНМ, ЗНМ, ФПМ
|
Діагностика
[12]
мовлення, фонематичний слух
|
Портфоліо
[2]
презентації, матеріали до портфоліо
|
Малюнки, зображення, картиний матеріал
[21]
|
Мовленнєва карта учня
[6]
|
|
Статистика |
Всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Всього матеріалів в каталозі: 430 Показано матеріалів: 161-200
Автоматизація звука [ З ] у словосполученнях ( чистомовки)
|
Автоматизація звука [ С ] у словах
|
Автоматизація звука [ Ж ] условах
|
Приклади дидактичних ігор для розвитку всіх розділів мовлення: звукова культура, словникова робота, граматична компетентність, зв'язне мовлення.
Мовлення |
Переглядів: 5918 |
Завантажень: 588 |
Додала/додав: Ленчик Автор матеріалу: Паценко Олена Іванівна|
Дата: 20.01.2014
| Коментарі (0) |
Диференціація звуків и - і Порушення письма 2 клас |
Автоматизація звука Л в словах
|
Автоматизація звука Р в словах
|
КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ "АВТОМАТИЗАЦІЯ ЗВУКІВ Ц - Ц'" Лексична тема: Цирк
ЗНМ |
Переглядів: 4840 |
Завантажень: 714 |
Додала/додав: olshim Автор матеріалу: Ольшевська І.М.|
Дата: 13.01.2014
| Коментарі (3) |
Конспект заняття Тема: БАРВИ ОСЕНІ. АВТОМАТИЗАЦІЯ ШИПЛЯЧИХ ЗВУКІВ В СЛОВАХ ТА РЕЧЕННЯХ. Мета: Розвивати рухливість мовного апарату, фонематичний слух, логічне мислення, вміння дітей добирати потрібні слова, дрібну моторику, пам'ять,творчу уяву, фантазію. Виховувати звукову культуру мовлення, позитивне ставлення до процесу навчання,спостережливість і організованість. Продовжувати вчити використовувати поставленні шиплячі звуки в самостійному мовленні, розширити уявлення дітей про барви осені, викликати у дітей зацікавленість до малювання фарбами нетрадиційними методами-малювання пальчиком. |
Завдання для подолання дисграфії
|
Презентація на тему "Автоматизація звука Ж"
|
Презентація на тему "Автоматизація звука Р"
|
Презентація на тему: Автоматизація звука [ Р ] у чистомовках
|
Презентація на тему: Автоматизація звука [ C ] у чистомовках
|
Презентація на тему: Вимова звука [ л ] у чистомовках |
Презентація-гра "Дикі тварини"
|
Презентація-гра "Свійські тварини"
|
Презентація-гра "Як співають пташечки" (розвиток фонематичного слуху) презентація озвучена
|
Схеми постановки звуків (С,Ш,Л,Р)
|
Пальчикова гімнастика. Презентація озвучена (спів)
|
Презентація-ГРА «Закінчи речення – порівняй птахів»
|
Презентація на тему "Відмінюємо дієслова" (озвучена)
|
Обстеження симультанних і сукцесивних синтезів |
ДІАГНОСТИКА РІВНЯ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ |
ДІАГНОСТИКА РІВНЯ МОВЛЕННЄВОЇ КОМУНІКАТИВНОСТІ |
ІНДИВІДУАЛЬНА КАРТКА УЧНЯ |
ІНДИВІДУАЛЬНО- ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН КОРЕКЦІЙНОЇ
РОБОТИ |
УКРАЇНСЬКА ЛОГОПЕДИЧНА ТЕРМIНОЛОГIЯ
ЯК ОБ’ЄКТ ЛIНГВIСТИКИ |
Методичні вимоги до проведення індивідуальних
корекційно- розвивальних занять з дітьми дошкільного віку із ЗНМ |
ЕКСПРЕС
– ДІАГНОСТИКА обстеження мовлення за Т.А Фотековою
1- 2 КЛАС |
Методичні рекомендації щодо написання логопедичних висновків |
Логопедична година (авторська програма)
|
Методичні рекомендації до корекційного навчання з розвитку мовлення дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ |
Презентація-гра на тему: "Автоматизація звука "Ш" в словах"
|
ЖУРНАЛ ОБЛІКУ ВІДВІДУВАННЯ |
Р И Н О Л А Л І Я Теорія та практика
ЗНМ |
Переглядів: 2597 |
Завантажень: 242 |
Додала/додав: alena1891 Автор матеріалу: Алёна Хоптова|
Дата: 04.08.2013
| Коментарі (1) |
Використання логоритміки і пластико-ритмічної гімнастики з метою профілактики мовленнєвих порушень. Застосування нетрадиційних прийомів з метою попередження порушень мовлення (ігротерапія, фітотерапія, ароматерапія, музикотерапія, хромотерапія, літотерапія). |
|
|
УЧАСНИКИ |
Сьогодні зареєстровано користувачів: 0 Вчора зареєстровано користувачів: 0 Всього зареєстровано користувачів 18952 |
|