Дата обстеження Прізвище, ім'я, дата народження………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………… ОБСТЕЖЕННЯ СЕНСОМОТОРНОГО РІВНЯ МОВЛЕННЯ 1. Перевірка стану фонематичного сприймання: Слухай уважно повторюй за мною: 1 ба-па-ба-па 2 са-ша ша-са 3 ша-жа-ша жа-ша-жа 4 ца-са-ца са-ца-са 5 ра-ла-ра ла-ра-ла
2. Обстеження артикуляційної моторики: Подивись уважно і виконай: «Посмішка» «Маятник» «Лопатка» «Посмішка - дудочка»
3. Обстеження звуковимови. Послухай і повтори: Маленьке сіре цуценятко прив'язане до будки. Бабуся Люба купила шоколадний батончик. Слова на звуки за таблицями чи малюнками.
4. Сформованість звуко-складової структури слова: Повтори за мною: танкіст, космонавт, сковорід очка, аквалангіст, термометр
ОБСТЕЖЕННЯ ГРАМАТИЧНОЇ БУДОВИ МОВЛЕННЯ
1. Повтори речення: 1) Пташка сидить в гнізді. 2) В саду було багато червоних яблук. 3) Вася сказав, що не піде гуляти, бо холодно.4) На зеленому лузі, який за річкою, паслися коні. 2. Верифікація речень: знайди помилку і скажи вірно Собака вийшов в будку. Будинок намалював хлопчик. По морю пливуть корабель. 3. Складання речень.- груша, бабуся , дівчинка, давати.- сидіти , гілка, на, синичка Вітя, кролики, косити, трава.- Маша, купити, сній, м'яч, мама. 4. Додавання прийменників у речення: встав слово і назви: Пташеня випало … гнізда. Цуценя заховалося… ганком. Лєна наливає чай… чашки. 5. Утворення іменників множини. Один- багато. Стіл- столи, стілець-.., зірка, вікно.
ОБСТЕЖЕННЯ СЛОВНИКА ТА СЛОВОТВОРЕННЯ.
1. Назви: у кішки- кошеня, у корови-…? Собаки, лисиці, вовка, вівці, качки? 2. Утворення прикметників: варення з вишні- вишневе, шляпа із соломи-.., гірка з льоду- «Чия лапа? Хвіст?» у кішки…, вовка, ведмедя, лисиці, вовка.
ОБСТЕЖЕННЯ ЗВ'ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ
1. Складання розповіді за серією сюжетних картинок 4-5 2. Переказ прослуханого тексту. ( цілісність змісту, лексико- граматичне оформлення, самостійність виконання)
ОЦІНКА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ. ЛОГОПЕДИЧНЕ ЗАКЛЮЧЕННЯ
|