П`ятниця, 22.11.2024
Логопедична новинка. Логопедичні ігри.
ЯК ЗАВАНТАЖИТИ
Цікавий сайт
Меню сайту
Категорії розділу
Сенсорика [9]
Кольори, форма, відчуття...
Графо-моторика [3]
Від 1року до 7років
Мовлення [37]
Дрібна моторика [6]
Фонематичний слух [8]
Логічне мислення [6]
Увага [4]
Міміка [1]
Дихання [3]
Розвиток мовленнєвого дихання
Читання [5]
МИ НА ФЕЙСБУЦІ
Статистика

Всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0

перейти до завантаження
20.01.2014, 13:44
Гра «ДЕНЬ ТА НІЧ»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про частини доби, збагатити та розширити словниковий запас дітей (дієслівниковий), вчити утворювати різні форми дієслів, практично засвоювати граматичні категорії, вправляти в умінні утворювати нові слова за допомогою префіксів, складати розповідь про відповідну діяльність людей у ту чи іншу частину доби.
Хід гри: ознайомити дітей із сигнальними картками, потім педагог дітям пропонує серію малюнків з зображенням дії, яка відбувається в ту чи іншу частину доби. Дітям пропонується підняти ту сигнальну картку яка відповідає даній дії.
Ускладнення: запропонувати відповідно до малюнків скласти речення та коротку розповідь.

Гра «ДРУЗІ»
Програмовий зміст: розвивати у дітей асоціативне мислення, збагачувати словниковий запас, вчити виділяти звук на фоні слова, визначати місце звука в слові, вправляти в умінні ділити слова на склади, розвивати зорову та вербальну пам'ять.
Хід гри: пропоную дітям розглянути малюнки і сказати, що на них зображено. Потім називаю ряд слів і пропоную дітям підібрати малюнок із серії запропонованих, який у них викликав асоціацію із даним словом, «подружити» малюнок і слово.
Ускладнення: визначити місце звука в слові та поділити його на склади.
Варіанти слів: цирк, море, ромашка, зоопарк, голка, дим, заєць, Новий рік (свято).

Гра «ПТАХИ»
Програмовий зміст: закріплення поняття «зимуючі» та «перелітні» птахи, вчити виділяти суттєві ознаки птахів, вправляти в умінні знаходити схожість та відмінність, збагачувати лексичний запас слів назвами птахів, частинами їх тіл, розвивати асоціативне мислення та співвідносити предметний малюнок зі схематичним позначенням.
Хід гри: пропоную дітям розглянути зображення птахів, потім демонструю малюнок пташки а дитині пропоную підняти сигнальну картку яка відповідає поняттю «зимуючі» чи «перелітний» птах.
Ускладнення: вправляти дітей в словотворенні шляхом злиття слів (наприклад – жовті груди – жовтогруда, довгий дзьоб – довгодзьоба).

Гра «НЕ ГАДАЙ, А ПРОЧИТАЙ!»
Програмовий зміст: вправляти дітей в злитому читанні складів, слів, добирати прикметники до слів та дієслів різних форм, виконувати звукобуквенний аналіз слів, використовуючи ейдетичні фішки.
Хід гри: роздаю дітям картки з словами і пропоную зробити звукобуквенний аналіз, використовуючи ейдетичні фішки, прочитавши слово підібрати відповідний малюнок.
Ускладнення: вправляти в умінні утворювати слова зі здрібніло-пестливими суфіксами

Гра «АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА В КАРТИНКАХ»
Програмовий зміст: вправляти дітей в розвитку рухливості мовного апарату, відпрацьовувати підйом язика, зміцнювати м’язи язика, готувати його до вібрації, вправляти в умінні утримувати мовний апарат в потрібному положенні та вміти напружувати і розслабляти його, зміцнювати м’язи губ, сприяти розтяжці під’язикової зв’язки.
Ускладнення: розвивати асоціативне мислення та уяву, співвідносити певну вправу з образом.

МАВПОЧКА

- Чом ти, мавпочко, сердита?
- Дуже галасують діти.
Шуму-гаму не терплю, Я сама кричать люблю.
Відпрацьовувати рухи язика вниз; зміцнювати м'язи язика і губ; сприяти роз¬тяжці під'язикової зв'язки.
Посміхнутися, злегка відкрити рот і розташувати язик між нижньою губою і нижніми зубами. Утримувати язик у такому положенні 3 -5 секунд. Вико-нати вправу 5 — 10 разів.
Виконувати вправу з помірним напруженням.

Гра «ПОБУДУЙ РЕЧЕННЯ»

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про речення як одиницю мовлення, формувати вміння чути і виділяти окремі слова в реченні, визначати кількість та послідовність слів у реченні, вчити складати речення за схематичним зображенням, вправляти дітей в умінні узгоджувати слова в роді, числі та відміннику.

Ускладнення: скласти схему речення за допомогою умовних фішок

Гра «НЕЗВИЧАЙНІ ХМАРИНКИ»
Програмовий зміст: збагачувати лексичний запас, розвивати асоціативне мислення та уяву, розвивати монологічне зв’язне мовлення і пізнавальну активність.
Хід гри:пропоную розглянути хмаринку і визначити на кого вона схожа.
Ускладнення: дитина може домалювати запропоновану хмаринку так як вважає за потрібне.

Гра «ЧАРІВНІ МІШЕЧКИ»
Програмовий зміст: вправляти дітей в розрізненні мовних та немовних звуків, вчити співвідносити почутий звук з предметом, який асоціюється з почутим звуком, розвивати слухову пам'ять та відтворювати ряд з почутих звуків.
Хід гри: за допомогою мішечків, які наповнені різними матеріалами (папір, каміння, цвяхи, копійки) я утворюю звук, а дитина має визначити з яким предметом він у неї асоціюється.

Гра «ПОНЮХАЙ ТА ВІДГАДАЙ»
Програмовий зміст: вправляти в умінні співвідносити запах, аромат з відповідним предметом, підбирати прикметники, антоніми, синоніми до предметних малюнків, вчити вживати фразеологічні звороти, утворювати нові слова за допомогою суфіксів та підборі однокореневих слів, розвивати асоціативне мислення, збагачувати словник.
Хід гри:пропоную контейнери з різними запахами, дитина з закритими очами повинна визначити з яким предметом асоціюється даний аромат і підібрати відповідний малюнок.

Гра «КАЗКОВА ГЕОМЕТРІЯ»
Програмовий зміст:спонукати дітей відгадувати назви казок за допомогою геометричних фігур з подальшою розповіддю зі збереженням причинно-наслідкових зв’язків та умінням робити вірні висновки, вчити дітей будувати речення та складати схеми до них за допомогою відповідних позначок, розвивати уяву.
Хід гри: пропоную дітям розглянути картку з схематичним зображенням відомої казки, діти по зображенню геометричних фігур повинні здогадатися що це за художній твір, розповісти казку зі збереженням причинно-наслідкових зв’язків.

Гра «ЗАХОВАЛАСЯ ФІГУРКА»
Програмовий зміст: вправляти в запам’ятовуванні геометричних фігур та встановленні асоціативних зв’язків з зображеними предметами, вчити визначати місце звуку в слові, узгоджувати слова в роді, числі та відмінку, закріпити вміння утворювати зменшувально-пестливу форму слів, збагачувати словник та розвивати увагу.
Ускладнення: вчити правильно підбирати прикметники до предметних малюнків.
Хід гри: пропоную дітям розглянути серію малюнків та визначити геометричну фігуру на яку вони схожі, перевертаючи предметний малюнок діти можуть себе перевірити.

Гра «РЕБУСИ»
Програмовий зміст: закріпити поняття про слово, вчити дітей синтезувати слова, робити звуко буквенний аналіз слів з різною складовою структурою слів, ділити слова на склади та складати схеми до поданих слів, розвивати уміння зливати літери в слова, автоматизувати навики злитого читання; розвивати уміння утримувати в пам’яті певний об’єм інформації, розвивати логічне мислення, увагу.
Хід гри: пропоную дітям прочитати шифрований лист, відкинувши ту кількість літер, яку позначену комами, визначивши на початку чи в кінці слова.

Гра «СЕКРЕТКИ»
Програмовий зміст: закріпити поняття про слово, уміння дітей визначати послідовність звуків у слові, вчити дітей аналізувати та синтезувати слова, розширювати словниковий запас та активізувати його в мові.
Ускладнення: вправляти в поділі слів на склади та складати схеми до цих слів.
Хід гри: пропоную дітям шифрований лист, визначивши перший звук в кожному слові складаємо слово, яке зашифровано, викладаємо його за допомогою літер та читаємо.

Гра «НА ЩО СХОЖА ЛІТЕРА?»
Програмовий зміст: закріпити назви літер та вміння співвідносити їх з відповідним звуком, вправляти в умінні знаходити предмети які схожі на літери, визначати місце звуку в слові, розвивати асоціативне мислення.
Хід гри: пропоную дітям розглянути предметний малюнок і визначити літеру яка в ньому заховалася.
Ускладнення: діти самі відшуковують предмети які схожі на цю літеру.

Гра «ПОДУМАЙ, ЗАГАДАЙ І ВІДГАДКУ ПОШУКАЙ»
Програмовий зміст: вправляти дітей в умінні засобами образів загадувати загадки, прислів’я, відгадувати та заучувати їх напам’ять, використовуючи графічне зображення.
Хід гри: пропоную дітям розглянути схематичне зображення загадок, прислів’я, при кметів та прочитати його зміст.

Гра «ПОДОРОЖ У КАЗКУ»
Програмовий зміст: розвивати зв’язне мовлення, уміння фантазувати, вправляти дітей в складанні творчих розповідей за поданим початком ейдетичних прийомів, зберігаючи причинно-наслідкові зв’язки, з подальшими вірними висновками.
Зміст казки: було в Матері-Природи четверо дітей – Вогонь, Повітря, Вода, Земля. Кожного вона оточила ласкою та любов’ю. І ось діти виросли. Мати – природа влаштувала на честь своїх дітей великий бенкет. Запросили на бенкет безліч гостей, попросили прийти і своїх дітей……………..
Ускладнення: продовжити казку за поданим початком та добрати додаткові казкові персонажі за допомогою друдлів.

Гра «ДЗВОНИКИ»
Програмовий зміст: закріпити поняття «глухий» та «дзвінкий» звук, вміти його визначати і позначати відповідною ейдетичною фішкою.
Хід гри: вимовляючи звук, пропоную дітям приклавши ручку до горлечка визначити що відчувають – шум, шум і голос, і відповідно позначити фішкою. На звук який утворений шумом (глухий) – червоний дзвоник, на звук, що утворений шумом і голосом (дзвінкий) – зелений дзвоник
Категорія: Мовлення | Додав: Ленчик
Переглядів: 6000 | Завантажень: 589 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar
АДМІНІСТРАТОР
Пошук
ВЕБІНАРИ
УЧАСНИКИ
Сьогодні зареєстровано користувачів: 0
Вчора зареєстровано користувачів:
Всього зареєстровано користувачів 19096
ЛОГОПЕДІЙКА
ЧАТ УЧАСНИКІВ
ДЯКУЮ КОЛЕГАМ
  • Любов/chulachka
  • надія кульчицька/настя
  • Юлия Кошалковська/Юлия_11_88
  • Ирина Демьянчук/Ирина
  • Рита Ступка/Марго
  • валентина павлюк/valia
  • Олеся/olesya
  • ольга/vadysan
  • /Julia_Potapenko
  • Ірина Поліщук/Marry
  • Алла Мозгова/АЛЛОЧКА
  • Снежана Григорьева/СнеГ
  • Наталя/Natalia
  • Ангелина евдакова/Angeli
  • Юлія Отришко/Juliya
  • /olshim
  • надія/надійка7804
  • Инна/anirambe
  • Юлия Горда/yug
  • /Ler
  • Маряна/shmasya
  • Леся/КЛЯ
  • Наталья Федотова/logo
  • Аліна Луценко/alina
  • Валентина Галич/valentina
  • Наталия Съедина/Наті
  • Тетяна/Скорпіон-Тетяна
  • Наталія Ткачишин/NaTka
  • Альонка/sko
  • юля/про
  • Наталья Владимировна погоріла/nata
  • Катерина Міхєєнко/katjazzz
  • Інна/vbhjckfdf
  • Олена/Ленчик
  • Andriy Poshyvak/dusik
  • Олена Шадура/kostima
  • Альона Шадура/kostimka2616
  • Юлія Отришко/uleanochka
  • Алена Рага/superalenaraga
  • леся Чаплінська/Lisa
  • /Ксенія
  • Наталья/Муха
  • Ольга Минайлюк/Ольга
  • Юлія Демченко/jula2222
  • Марина Касінова/Маріне
  • /Iriska
  • Татьяна Кузнецова/nezabudka12345
  • Светлана Егорова/Светлана
  • Галина Воробець/бджілка
  • Людмила Назаренко/Ljuda
  • /Гармонія
  • Орися Коропатніцька/логопед
  • Лілія Гарбар/Лілька
  • /viki
  • Лілія Подлісецька/maks110410
  • /nadja
  • Олена Динь/Hellen
  • Іра Ферт/ІРУХА
  • Катерина Глинська/Яшма
  • Надежда Захарова/DANIN
  • Elena kuzmenko/anell
  • Валентина/Lapka
  • Кристина Кузьменко/Кристина19
  • Елена/bulitsh
  • galina/kanoe
  • Saint Nicholas Day 2012 Батючок/zxcvvbbn
  • Виктория Макогон/Виктория2920
  • Copyright MyCorp © 2024
    Сайт створено у системі uCoz