перейти до завантаження - Мовлення - Дидактичні ігри - Каталог файлів - Логопедична новинка Любові Чулак
Середа, 07.12.2016
Логопедична новинка

ВАЖЛИВЕ ДЛЯ УСІХ
ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР
Категорії
Сенсорика [9]
Кольори, форма, відчуття...
Графо-моторика [3]
Від 1року до 7років
Мовлення [34]
Дрібна моторика [5]
Фонематичний слух [6]
Логічне мислення [6]
Увага [4]
Міміка [1]
Дихання [3]
Розвиток мовленнєвого дихання
Читання [3]
Наочно-образне мислення [3]
Уява [0]
Меню
Популярні файли
Атестація
АЛАЛІЯ Заняття
АЛАЛІЯ Частина 1
АЛАЛІЯ Частина 2
ЛогоКуб
Дрібна моторика
Кубум
Звук. Алалія.
Слово-фраза.Алалія
Скільки нас тут?
Всього: 9
Гостей: 8
Користувачів: 1
viktoriatsvetinskaja
За весь період
Лічильник
Головна » Файли » Дидактичні ігри » Мовлення

перейти до завантаження
20.01.2014, 13:44
Гра «ДЕНЬ ТА НІЧ»
Програмовий зміст: закріпити знання дітей про частини доби, збагатити та розширити словниковий запас дітей (дієслівниковий), вчити утворювати різні форми дієслів, практично засвоювати граматичні категорії, вправляти в умінні утворювати нові слова за допомогою префіксів, складати розповідь про відповідну діяльність людей у ту чи іншу частину доби.
Хід гри: ознайомити дітей із сигнальними картками, потім педагог дітям пропонує серію малюнків з зображенням дії, яка відбувається в ту чи іншу частину доби. Дітям пропонується підняти ту сигнальну картку яка відповідає даній дії.
Ускладнення: запропонувати відповідно до малюнків скласти речення та коротку розповідь.

Гра «ДРУЗІ»
Програмовий зміст: розвивати у дітей асоціативне мислення, збагачувати словниковий запас, вчити виділяти звук на фоні слова, визначати місце звука в слові, вправляти в умінні ділити слова на склади, розвивати зорову та вербальну пам'ять.
Хід гри: пропоную дітям розглянути малюнки і сказати, що на них зображено. Потім називаю ряд слів і пропоную дітям підібрати малюнок із серії запропонованих, який у них викликав асоціацію із даним словом, «подружити» малюнок і слово.
Ускладнення: визначити місце звука в слові та поділити його на склади.
Варіанти слів: цирк, море, ромашка, зоопарк, голка, дим, заєць, Новий рік (свято).

Гра «ПТАХИ»
Програмовий зміст: закріплення поняття «зимуючі» та «перелітні» птахи, вчити виділяти суттєві ознаки птахів, вправляти в умінні знаходити схожість та відмінність, збагачувати лексичний запас слів назвами птахів, частинами їх тіл, розвивати асоціативне мислення та співвідносити предметний малюнок зі схематичним позначенням.
Хід гри: пропоную дітям розглянути зображення птахів, потім демонструю малюнок пташки а дитині пропоную підняти сигнальну картку яка відповідає поняттю «зимуючі» чи «перелітний» птах.
Ускладнення: вправляти дітей в словотворенні шляхом злиття слів (наприклад – жовті груди – жовтогруда, довгий дзьоб – довгодзьоба).

Гра «НЕ ГАДАЙ, А ПРОЧИТАЙ!»
Програмовий зміст: вправляти дітей в злитому читанні складів, слів, добирати прикметники до слів та дієслів різних форм, виконувати звукобуквенний аналіз слів, використовуючи ейдетичні фішки.
Хід гри: роздаю дітям картки з словами і пропоную зробити звукобуквенний аналіз, використовуючи ейдетичні фішки, прочитавши слово підібрати відповідний малюнок.
Ускладнення: вправляти в умінні утворювати слова зі здрібніло-пестливими суфіксами

Гра «АРТИКУЛЯЦІЙНА ГІМНАСТИКА В КАРТИНКАХ»
Програмовий зміст: вправляти дітей в розвитку рухливості мовного апарату, відпрацьовувати підйом язика, зміцнювати м’язи язика, готувати його до вібрації, вправляти в умінні утримувати мовний апарат в потрібному положенні та вміти напружувати і розслабляти його, зміцнювати м’язи губ, сприяти розтяжці під’язикової зв’язки.
Ускладнення: розвивати асоціативне мислення та уяву, співвідносити певну вправу з образом.

МАВПОЧКА

- Чом ти, мавпочко, сердита?
- Дуже галасують діти.
Шуму-гаму не терплю, Я сама кричать люблю.
Відпрацьовувати рухи язика вниз; зміцнювати м'язи язика і губ; сприяти роз¬тяжці під'язикової зв'язки.
Посміхнутися, злегка відкрити рот і розташувати язик між нижньою губою і нижніми зубами. Утримувати язик у такому положенні 3 -5 секунд. Вико-нати вправу 5 — 10 разів.
Виконувати вправу з помірним напруженням.

Гра «ПОБУДУЙ РЕЧЕННЯ»

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про речення як одиницю мовлення, формувати вміння чути і виділяти окремі слова в реченні, визначати кількість та послідовність слів у реченні, вчити складати речення за схематичним зображенням, вправляти дітей в умінні узгоджувати слова в роді, числі та відміннику.

Ускладнення: скласти схему речення за допомогою умовних фішок

Гра «НЕЗВИЧАЙНІ ХМАРИНКИ»
Програмовий зміст: збагачувати лексичний запас, розвивати асоціативне мислення та уяву, розвивати монологічне зв’язне мовлення і пізнавальну активність.
Хід гри:пропоную розглянути хмаринку і визначити на кого вона схожа.
Ускладнення: дитина може домалювати запропоновану хмаринку так як вважає за потрібне.

Гра «ЧАРІВНІ МІШЕЧКИ»
Програмовий зміст: вправляти дітей в розрізненні мовних та немовних звуків, вчити співвідносити почутий звук з предметом, який асоціюється з почутим звуком, розвивати слухову пам'ять та відтворювати ряд з почутих звуків.
Хід гри: за допомогою мішечків, які наповнені різними матеріалами (папір, каміння, цвяхи, копійки) я утворюю звук, а дитина має визначити з яким предметом він у неї асоціюється.

Гра «ПОНЮХАЙ ТА ВІДГАДАЙ»
Програмовий зміст: вправляти в умінні співвідносити запах, аромат з відповідним предметом, підбирати прикметники, антоніми, синоніми до предметних малюнків, вчити вживати фразеологічні звороти, утворювати нові слова за допомогою суфіксів та підборі однокореневих слів, розвивати асоціативне мислення, збагачувати словник.
Хід гри:пропоную контейнери з різними запахами, дитина з закритими очами повинна визначити з яким предметом асоціюється даний аромат і підібрати відповідний малюнок.

Гра «КАЗКОВА ГЕОМЕТРІЯ»
Програмовий зміст:спонукати дітей відгадувати назви казок за допомогою геометричних фігур з подальшою розповіддю зі збереженням причинно-наслідкових зв’язків та умінням робити вірні висновки, вчити дітей будувати речення та складати схеми до них за допомогою відповідних позначок, розвивати уяву.
Хід гри: пропоную дітям розглянути картку з схематичним зображенням відомої казки, діти по зображенню геометричних фігур повинні здогадатися що це за художній твір, розповісти казку зі збереженням причинно-наслідкових зв’язків.

Гра «ЗАХОВАЛАСЯ ФІГУРКА»
Програмовий зміст: вправляти в запам’ятовуванні геометричних фігур та встановленні асоціативних зв’язків з зображеними предметами, вчити визначати місце звуку в слові, узгоджувати слова в роді, числі та відмінку, закріпити вміння утворювати зменшувально-пестливу форму слів, збагачувати словник та розвивати увагу.
Ускладнення: вчити правильно підбирати прикметники до предметних малюнків.
Хід гри: пропоную дітям розглянути серію малюнків та визначити геометричну фігуру на яку вони схожі, перевертаючи предметний малюнок діти можуть себе перевірити.

Гра «РЕБУСИ»
Програмовий зміст: закріпити поняття про слово, вчити дітей синтезувати слова, робити звуко буквенний аналіз слів з різною складовою структурою слів, ділити слова на склади та складати схеми до поданих слів, розвивати уміння зливати літери в слова, автоматизувати навики злитого читання; розвивати уміння утримувати в пам’яті певний об’єм інформації, розвивати логічне мислення, увагу.
Хід гри: пропоную дітям прочитати шифрований лист, відкинувши ту кількість літер, яку позначену комами, визначивши на початку чи в кінці слова.

Гра «СЕКРЕТКИ»
Програмовий зміст: закріпити поняття про слово, уміння дітей визначати послідовність звуків у слові, вчити дітей аналізувати та синтезувати слова, розширювати словниковий запас та активізувати його в мові.
Ускладнення: вправляти в поділі слів на склади та складати схеми до цих слів.
Хід гри: пропоную дітям шифрований лист, визначивши перший звук в кожному слові складаємо слово, яке зашифровано, викладаємо його за допомогою літер та читаємо.

Гра «НА ЩО СХОЖА ЛІТЕРА?»
Програмовий зміст: закріпити назви літер та вміння співвідносити їх з відповідним звуком, вправляти в умінні знаходити предмети які схожі на літери, визначати місце звуку в слові, розвивати асоціативне мислення.
Хід гри: пропоную дітям розглянути предметний малюнок і визначити літеру яка в ньому заховалася.
Ускладнення: діти самі відшуковують предмети які схожі на цю літеру.

Гра «ПОДУМАЙ, ЗАГАДАЙ І ВІДГАДКУ ПОШУКАЙ»
Програмовий зміст: вправляти дітей в умінні засобами образів загадувати загадки, прислів’я, відгадувати та заучувати їх напам’ять, використовуючи графічне зображення.
Хід гри: пропоную дітям розглянути схематичне зображення загадок, прислів’я, при кметів та прочитати його зміст.

Гра «ПОДОРОЖ У КАЗКУ»
Програмовий зміст: розвивати зв’язне мовлення, уміння фантазувати, вправляти дітей в складанні творчих розповідей за поданим початком ейдетичних прийомів, зберігаючи причинно-наслідкові зв’язки, з подальшими вірними висновками.
Зміст казки: було в Матері-Природи четверо дітей – Вогонь, Повітря, Вода, Земля. Кожного вона оточила ласкою та любов’ю. І ось діти виросли. Мати – природа влаштувала на честь своїх дітей великий бенкет. Запросили на бенкет безліч гостей, попросили прийти і своїх дітей……………..
Ускладнення: продовжити казку за поданим початком та добрати додаткові казкові персонажі за допомогою друдлів.

Гра «ДЗВОНИКИ»
Програмовий зміст: закріпити поняття «глухий» та «дзвінкий» звук, вміти його визначати і позначати відповідною ейдетичною фішкою.
Хід гри: вимовляючи звук, пропоную дітям приклавши ручку до горлечка визначити що відчувають – шум, шум і голос, і відповідно позначити фішкою. На звук який утворений шумом (глухий) – червоний дзвоник, на звук, що утворений шумом і голосом (дзвінкий) – зелений дзвоник
Категорія: Мовлення | Додав: Ленчик
Переглядів: 3377 | Завантажень: 408 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
ДІТИ - КВІТИ
ПОШУК ПО САЙТУ
Пошук за тегами
дидактична гра фонематичний слух фонематичні процеси вікторина продам кольори ІКТ дрібна моторика артикуляційна гімнастика пальчикова гімнастика дислалія вправи Автоматизація звука Р увага сайт мислення ігри антоніми диференціація звуків Звіт логопедична вікторина логопедичне лото голосні звуки автоматизація звуків ФФНМ ЗАЇКАННЯ індивідуальний план роботи лото сенсорика фігури уява словник лексика диференціація зошит конспект заняття автоматизація звук логопедичний кабінет конспект уроку дихання Методичка дрібна моторика рук дисграфія автоматизація звука звук ж Річний план роботи буклет класифікація звуків звук ш алалія алгоритм логопедичний зошит семінар звук р книги логопедія книга інклюзивне навчання Малюнки профілі новікова картинний матеріал звук ц звук л скоромовки батькам конспект заняття звук с психогімнастика обстеження мовлення мовленнєва картка мовлення План дизартрія гра відео-гра зв'язне мовлення логоритміка відео Пам'ять логіка зорове сприймання звук ч чистомовки ринолалія презентація-гра Індивідуальні діагностика презентація звук з посібник сценарій шиплячі звуки сонорні звуки свистячі звуки ЗНМ іграшки читання
Розкажи друзям про наш сайт...
ОГОЛОШЕННЯ
ВАКАНСІЇ
Спілкуємося
Дякуємо вам!
  • Любов Чулак/chulachka
  • надія кульчицька/настя
  • Юлия Кошалковська/Юлия_11_88
  • Ирина Демьянчук/Ирина
  • Рита Ступка/Марго
  • валентина павлюк/valia
  • Олеся/olesya
  • ольга забродська/vadysan
  • /Julia_Potapenko
  • Ірина Поліщук/Marry
  • Алла Мозгова/АЛЛОЧКА
  • Снежана Григорьева/СнеГ
  • Наталя/Natalia
  • Ангелина евдакова/Angeli
  • Юлія Отришко/Juliya
  • Ирина Ольшевская/olshim
  • Инна/anirambe
  • Юлия Горда/yug
  • /Ler
  • Маряна/shmasya
  • Леся Кравець/КЛЯ
  • Наталья Федотова/logo
  • Валентина Галич/valentina
  • Наталия Съедина/Наті
  • Тетяна Милосердова/Скорпіон-Тетяна
  • Наталія Ткачишин/NaTka
  • Альонка/sko
  • юля козлова/про
  • Наталья Владимировна погоріла/nata
  • Катерина Міхєєнко/katjazzz
  • Інна/vbhjckfdf
  • Аліна Луценко/alina
  • Олена/Ленчик
  • Andriy Poshyvak/dusik
  • Олена Шадура/kostima
  • Альона Шадура/kostimka2616
  • леся Чаплінська/Lisa
  • Ксенія/Ксенія
  • Наталья Мовчан/Муха
  • Ольга Минайлюк/Ольга
  • Юлія Демченко/jula2222
  • Марина Касінова/Маріне
  • /Iriska
  • Татьяна Кузнецова/nezabudka12345
  • Светлана Егорова/Светлана
  • Галина Воробець/бджілка
  • Людмила Назаренко/Ljuda
  • /Гармонія
  • Орися Коропатніцька/логопед
  • Лілія Гарбар/Лілька
  • /viki
  • Лілія Подлісецька/maks110410
  • /nadja
  • Олена Динь/Hellen
  • Іра Ферт/ІРУХА
  • Катерина Глинська/Яшма
  • Надежда Захарова/DANIN
  • Elena kuzmenko/anell
  • Валентина Дольська/Lapka
  • Кристина Кузьменко/Кристина19
  • Елена/bulitsh
  • galina/kanoe
  • Saint Nicholas Day 2012 Батючок/zxcvvbbn
  • Виктория Макогон/Виктория2920
  • Ольга Васильевна Меденец/medenets_o
  • Світлана Домнюк/Sveta4061
  • Алёна Хоптова/alena1891
  • ЛІЧИЛЬНИК
    Сьогодні зареєстровано користувачів: 8
    Вчора зареєстровано користувачів:
    Всього зареєстровано користувачів 9497
    МИ В СОЦ.МЕРЕЖАХ
    ФЕЙСБУК
    НАШІ ДРУЗІ
    НАШІ ДРУЗІ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    КАТАЛОГ САЙТІВ
    Каталог сайтів
    Copyright MyCorp © 2016
    Сайт створено у системі uCoz