ІНДИВІДУАЛЬНО- ПЕРСПЕКТИВНИЙ ПЛАН КОРЕКЦІЙНОЇ
РОБОТИ
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
І. Підготовчий етап.
1. Обстеження мовлення дитини.
2. Знайомство з будовою артикуляційного
апарату
3. Підготовчі артикуляційні вправи, для
формування вимови звуків
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
4. Розвиток фонематичних сприймань,
слухової уваги, уміння чути себе
5. Розвиток координації рухів, дрібної
моторики
6. Розвиток психічних процесів
ІІ. Постановка звуків
……………………………………………………………………………………….
ІІІ. Автоматизація поставлених звуків:
-
у прямому складі на початку слова
-
у прямому складі в середині слова
-
у закритому складі
-
із збігом приголосних
-
в іграх, віршах, чистомовках, переказах, розповідях,
спонтанному мовленні
ІУ. Диференціація звуків
……………………………………………………………………………………….
……………………………………………………………………………………….
У. Введення поставлених звуків у зв'язне
мовлення
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
УІ. Збагачення словника з лексичних тем
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
УІІ. Грамота
-
підготувати до звукового аналізу слів
-
визначати місце звука у слові (на початку, в середині, в
кінці)
-
визначати кількість складів, виділяти наголошений склад
-
розрізняти слова подібні за звучанням
-
розрізняти слова у фразі
-
запам'ятовувати і відтворювати ряд слів
УІІІ. Граматика.
-
навчитись дотримуватись порядку слів у реченні
-
узгоджувати слова у роді, числі та відмінку
-
вживання дієслівних форм
-
вживання форм однини та множини
-
використання сполучників та прийменників у реченнях
-
вчити використовувати антоніми, синоніми, багатозначні
слова
ІХ. Зв'язне
мовлення
-
робота над простим та поширеним реченням
-
складання речень за малюнком, схемою, із поданих слів
-
переказ за запитаннями, планом, за серією малюнків, за
початком
-
розповіді за схемою, з власного досвіду
-
вивчення віршів, чистомовок, загадок.
Х. Робота з
батьками по закріпленню вимовних навичок
|