Переглянути та завантажити - Сценарії - Розробки занять - Каталог файлів - Логопедична новинка Любові Чулак
Середа, 07.12.2016
Логопедична новинка

ВАЖЛИВЕ ДЛЯ УСІХ
ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР
Категорії
ФФНМ [20]
ЗНМ [16]
Дисграфія [12]
Сценарії [9]
Логопедична вікторина
Фонетичні порушення мовлення (ФПМ) [5]
Дислексія [1]
Навчання дітей читанню
Меню
Популярні файли
Атестація
АЛАЛІЯ Заняття
АЛАЛІЯ Частина 1
АЛАЛІЯ Частина 2
ЛогоКуб
Дрібна моторика
Кубум
Звук. Алалія.
Слово-фраза.Алалія
Скільки нас тут?
Всього: 8
Гостей: 7
Користувачів: 1
viktoriatsvetinskaja
За весь період
Лічильник
Головна » Файли » Розробки занять » Сценарії

Переглянути та завантажити
16.07.2013, 23:17
Мета: закріплювати звук [Л] в словах, розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять, виховувати любов до занять з розвитку мовлення, бажання красиво говорити.

ХІД ЗАНЯТТЯ:
І. Організаційний момент

Логопед: Продзвенів дзвінок,
Починається урок.
З чого нам його почати?
Діти: Скоромовку розказати.
Логопед: Поправляєм язички,
Щоб не плутались значки.
Перший ряд вже починає-
Скоромовку промовляє.
І ряд: Клен листочки золотить –
Це осіння гарна мить.

Логопед: Другий ряд теж не дрімає
І швиденько промовляє:
ІІ ряд: Листопад, листопад
Пада з неба дощ і град.
Опадає жовтий лист –
То почався падолист.
Логопед: Добре, діти! Яка ж зараз пора року?
Діти: Осінь.
Логопед:Коли буває листопад або падолист?
Діти: Восени.
Логопед: Правильно, настала осінь, вже холодно, йдуть дощі, опадає листя. А нам так хочеться тепла...
ІІ. Основна частина.
Логопед: Тема нашого заняття « Звук [Л] в словах». Чи любите ви мультики? Послухайте пісню. (Звучить пісенька Черепахи з мультфільма « Про Левеня і Черепаху»)
Герої якого мультика співали цю пісеньку? Хто вони один для одного? (Друзі). Але ці друзі загубили один одного і тепер сумують. Давайте допоможемо Левенятку знайти Черепаху! Для цього нам потрібно готуватися у далеку подорож. Вона цікава і небезпечна, тому беремо з собою тільки сміливих, кмітливих і дружніх дітей. Чи є такі серед вас?
Але перед тим, як нам відправитися у подорож, треба приготуватися. Ітак, розминка!

Поміркуємо! Якщо хтось хоче навчитися віртуозно грати на піаніно, яку частину тіла йому треба тренувати найстаранніше?(пальцями пограти на піаніно). А якщо хтось хоче стати боксером(побоксувати), штангістом (руками з усиллям попіднімати штангу), велосипедистом? (ногами покрутити педалі)
А що ми маємо тренувати, якщо хочемо навчитися правильно, чітко вимовляти звуки? (мовленнєві органи). Повторимо їх назви( губи, зуби, язик, тверде піднебіння, м’яке піднебіння, маленький язичок). Тож, саме час потренувати наші мовленнєві органи, зробити артикуляційну гімнастику.
Вправи для щелепи:
« Печера» «Бегемот»
Рожеві двері у моїй печері, Позіхає бегемот, широко відкривши рот,
Білі звіри там сидять, позіхати бегемоту- нелегка робота.
Що не дам – усе з’їдять.
«Вперта щелепа»
Вперта щелепа, впертий кулак,
Хто з них сильніший, дізнатися як?

Вправи для губ:
«Смачне варення» «Грибочок»
Ми варення скуштували, Ось грибочок-сироїжка,
Потім губи облизали. Зверху - шляпка, знизу – ніжка.
«Гойдалка» «Індик»
Ми на гойдалці гойдались, По губі стучить язик:
Піднімались, опускались, - Блл! Блл! Блл!,- мов той індик.
Як летіли вгору, ух, «Маляр»
Перехоплювало дух. Наче маляром працюю
Піднебіння побілю я.
Дихальні вправи:
«Духмяний чай» «Фокус»
Ти чай духмяний любиш пити? Хочу фокус показати –
Спочатку його треба остудити. З язика зроблю «лопату»,
«Вітер» Потім «чашечку» складу,
Сильний, дужий вітер дме, Через «чашечку»дмухну.
До землі дерева гне. Полетіла вгору вата –
Вмію «фокус» показати.
Давайте пригадаємо,яке положення приймають органи мовлення при вимові звуку [Л].(Таблиця ). Звуконаслідування (як гуде літак)
Ну, я вважаю, що всі готові до подорожі, тож, рушаємо! І перша наша зупинка – це острів Папуг. І зустрічає нас папуга Володя. У нього для нас завдання, назвати малюнки на таблиці і визначити місце звука [Л] в слові.
Лампочка, лижі, лисиця, лось, лама, лимон, листок, лопата, ложки, лак.
Добре, Володя каже, що бачив, як наша Черепаха поплила в бік острова Бегемотів. І вирушаємо саме туди.
Ітак, ми на острові Бегемотів. Нас зустрічає бегемотик Ласунчик. Давайте спитаємо у нього, чи бачив він Черепаху? Він каже, що скаже нам, якщо ми з ним пограємо в гру «Спіймай звук». Я буду називати слова, а ви коли почуєте звук [Л] повинні плескати в долоні.
Левеня, острів, Ласунчик, слон, діти, школа, болото, річка, гілка, море, клас, Сергій, Микола, лежати, сонце, яблуко, Ганна, листопад.
Добре, Ласунчик задоволений, каже, що бачив Черепаху. Вона пропливала поруч з островом Білок. Тож, рушаємо туди.
Ітак, ми на острові Білок і нас вітає білченя Лапка. Хоче пригостити нас горішками, але перед тим, як їх скуштувати, треба нам руки розімяти і зробити пальчикову гімнастику.
«Покатаємо горішки» ( покатати горішок по парті правою, лівою долонею, між долоней, попередавати горішок з одного кулачка в другий, знов покатати між двома долонями)
«Бегемот»
Є в звіринці бегемот –
Превеликий в нього рот. Розкривати долоню, немов це рот , скрести
Із корита їсть квасолю, пальцями по столу, знову «відкривати рота».
Буряки і бараболю.
Їсть капусту і горох,-
Все поїсть, поїсть за трьох.
Та й роззявить знову рот
Превеликий бегемот.

«Черепаха»
Ось черепаха луки дісталась, Ліва долоня накриваєтильний бік правої руки.
Стежкою разом з будинком повзла. Перебираючи пальцями, «черепаха повзе».
Раптом маленька тваринка злякалась, На останньому рядку – «зупинилась», пальці
Мить – і нема: то вона вже сховалась. сховались.

-Молодці! Лапка підказує нам, що бачила, як черепаха прямувала у бік острова Котів. Подивіться і відповідайте так чи ні:
В нього пухнасті лапи? (Так)
Його тулуб вкритий пір’ям? (Ні)
В нього гострі кігті? (Так)
У ньго є дзьоб? (Ні)
Він ловить мишей? (Так)
Він вміє літати? (Ні)
В нього пухнастий хвіст? (Так)
Так хто це, діти? (Кіт)
Це котик Плямка. І для кмітливих і розумних дітей у нього є завдання. Поміркуйте, на що схожа буква Л. (Малюнки: курінь, хобот слона, дресерувальник з батогом)
Гляньте на малюнок мій Дресерувальник
Буква Л – як той курінь. Літерою маше,
А перед ним
Конячка скаче.
Діти, бачите слона?
Хобот є. Нога видна..

Хвилинка каліграфії: Прописати рядочок букви Л.
Плямка каже, що нам треба у бік острова Мавп. Тож рушаємо туди. І нас зустрічає мавпочка Леся. Вона хоче пограти з нами в гру «Доскажи слівце».
Ло, ло, ло – в Африці завжди ... тепло. Крокуємо на місті.
Ли, ли, ли – на плоту ми всі ... плили. Робити «хвилі» руками.
Ла, ла, ла – в морі плаває ... акула. Скласти руки, робити хвилясті рухи вперед.
Ло, ло, ло – піднімали ми ... весло. Імітація греблі веслами.
Ли, ли, ли – глибоко пірнали ...ми. Присідання.
Ло, ло, ло – діло в нас на лад ... пішло. Плескати в долоні, крокуючи.
А тепер теж саме зробимо з рухами.
Молодці! Виявляється, Черепаха прямувала на свій рідний острів! І Леся підказує, що вона бачила її саме там.
Ось і закінчилася наша подорож, друзі – Левеня і Черепаха – знову разом! Ви - молодці, тепер можемо трохи відпочити.
Логоритмічна гра «На сонечку».
Мета: зняття розумової напруги, розвиток саморегуляції мязового тонусу, уяви. (Релаксаційна музика).
Закрийте очі і уявіть, що ви – маленькі черепашки, лежете на жовтому пісочку біля прозорого струмочка. Гріє сонечко, черепашкам тепло і добре. Ручки, ніжки розслаблені, шийка м’яка. Раптом з’явилася холодна хмара і закрила сонечко. Черепашкам стало холодно й незатишно. Вони сховали ручки, ніжки, шийку в панцир (діти сильно напружують спинку, злегка згибаючи її, зображуючи панцир, а також напружують шию, руки і ноги, ніби втягуючи їх під панцир (5-10 сек.). Та ось хмара відлетіла, визирнуло сонечко, знову тепло, затишно. Черепашки зігрілися, шия, ручки, ніжки зігрілися, стали мякими, знову зявилися з-під панциру, спина розслабляється.
ІІІ. Підсумок заняття.
Категорія: Сценарії | Додав: Juliya | Теги: звук л, конспект заняття
Переглядів: 3647 | Завантажень: 299 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
ДІТИ - КВІТИ
ПОШУК ПО САЙТУ
Пошук за тегами
дидактична гра фонематичний слух фонематичні процеси вікторина продам кольори ІКТ дрібна моторика артикуляційна гімнастика пальчикова гімнастика дислалія вправи Автоматизація звука Р увага сайт мислення ігри антоніми диференціація звуків Звіт логопедична вікторина логопедичне лото голосні звуки автоматизація звуків ФФНМ ЗАЇКАННЯ індивідуальний план роботи лото сенсорика фігури уява словник лексика диференціація зошит конспект заняття автоматизація звук логопедичний кабінет конспект уроку дихання Методичка дрібна моторика рук дисграфія автоматизація звука звук ж Річний план роботи буклет класифікація звуків звук ш алалія алгоритм логопедичний зошит семінар звук р книги логопедія книга інклюзивне навчання Малюнки профілі новікова картинний матеріал звук ц звук л скоромовки батькам конспект заняття звук с психогімнастика обстеження мовлення мовленнєва картка мовлення План дизартрія гра відео-гра зв'язне мовлення логоритміка відео Пам'ять логіка зорове сприймання звук ч чистомовки ринолалія презентація-гра Індивідуальні діагностика презентація звук з посібник сценарій шиплячі звуки сонорні звуки свистячі звуки ЗНМ іграшки читання
Розкажи друзям про наш сайт...
ОГОЛОШЕННЯ
ВАКАНСІЇ
Спілкуємося
Дякуємо вам!
  • Любов Чулак/chulachka
  • надія кульчицька/настя
  • Юлия Кошалковська/Юлия_11_88
  • Ирина Демьянчук/Ирина
  • Рита Ступка/Марго
  • валентина павлюк/valia
  • Олеся/olesya
  • ольга забродська/vadysan
  • /Julia_Potapenko
  • Ірина Поліщук/Marry
  • Алла Мозгова/АЛЛОЧКА
  • Снежана Григорьева/СнеГ
  • Наталя/Natalia
  • Ангелина евдакова/Angeli
  • Юлія Отришко/Juliya
  • Ирина Ольшевская/olshim
  • Инна/anirambe
  • Юлия Горда/yug
  • /Ler
  • Маряна/shmasya
  • Леся Кравець/КЛЯ
  • Наталья Федотова/logo
  • Валентина Галич/valentina
  • Наталия Съедина/Наті
  • Тетяна Милосердова/Скорпіон-Тетяна
  • Наталія Ткачишин/NaTka
  • Альонка/sko
  • юля козлова/про
  • Наталья Владимировна погоріла/nata
  • Катерина Міхєєнко/katjazzz
  • Інна/vbhjckfdf
  • Аліна Луценко/alina
  • Олена/Ленчик
  • Andriy Poshyvak/dusik
  • Олена Шадура/kostima
  • Альона Шадура/kostimka2616
  • леся Чаплінська/Lisa
  • Ксенія/Ксенія
  • Наталья Мовчан/Муха
  • Ольга Минайлюк/Ольга
  • Юлія Демченко/jula2222
  • Марина Касінова/Маріне
  • /Iriska
  • Татьяна Кузнецова/nezabudka12345
  • Светлана Егорова/Светлана
  • Галина Воробець/бджілка
  • Людмила Назаренко/Ljuda
  • /Гармонія
  • Орися Коропатніцька/логопед
  • Лілія Гарбар/Лілька
  • /viki
  • Лілія Подлісецька/maks110410
  • /nadja
  • Олена Динь/Hellen
  • Іра Ферт/ІРУХА
  • Катерина Глинська/Яшма
  • Надежда Захарова/DANIN
  • Elena kuzmenko/anell
  • Валентина Дольська/Lapka
  • Кристина Кузьменко/Кристина19
  • Елена/bulitsh
  • galina/kanoe
  • Saint Nicholas Day 2012 Батючок/zxcvvbbn
  • Виктория Макогон/Виктория2920
  • Ольга Васильевна Меденец/medenets_o
  • Світлана Домнюк/Sveta4061
  • Алёна Хоптова/alena1891
  • ЛІЧИЛЬНИК
    Сьогодні зареєстровано користувачів: 8
    Вчора зареєстровано користувачів:
    Всього зареєстровано користувачів 9497
    МИ В СОЦ.МЕРЕЖАХ
    ФЕЙСБУК
    НАШІ ДРУЗІ
    НАШІ ДРУЗІ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    КАТАЛОГ САЙТІВ
    Каталог сайтів
    Copyright MyCorp © 2016
    Сайт створено у системі uCoz