Індивідуальний план (ЗАВАНТАЖИТИ з серевера)
Характеристика
Студентка групи ДВДЛ-51(заочної
форми навчання) Добросельська Ярослава Ярославівна дійсно проходила логопедично
виробничу практику на логопедичному пункті №1 при Косівському НВК "Загальноосвітньому навчальному закладі І ступеня –
дошкільному навчальному закладі" з 06.02.12 по 02.03.12.
Практику Ярослава Ярославівна пройшла успішно. За час проходження педагогічної практики Ярослава Ярославівна проявила себе як сумлінна людина. Були
виявлені такі якості як педагогічна майстерність,
ерудиція, педагогічна тактовність, креативність.
Дружні відносини з
дитячим колективом у Ярослави Ярославівни склалися одразу. Діти тягнуться до студентки. І
помітно, що і Ярославі Ярославівні подобається
з ними працювати.
Під час проходження
педагогічної практики було проведено ряд заходів: діагностичне дослідження,
участь у педагогічній раді, після чого був зроблений ряд цінних висновків, які
в подальшому стали в нагоді не тільки самій студентці, але і
педагогічному колективу Косівського НВК.
Ярослава Ярославівна постійно
надавала допомогу в організації процесу навчання і виховання дошкільників,
чітко і вчасно виконувала всі вказівки, постійно виявляла творчу ініціативу,
завжди намагалася знайти новий підхід до поставленого завдання.
Студенткою було
проведено ряд занять, як індивідуальних, так і групових. Студентка
відповідально підійшла до підготовки до занять, провела їх на належному рівні,
проаналізувала спільно з логопедом і вихователями результати роботи з дітьми з
корекції мовлення.
Слід відзначити хорошу орієнтацію
студентки в методиках, вміння застосовувати на практиці отримані в університеті
знання.
До недоліків роботи даного
педагога можна віднести недостатній педагогічний досвід і те, що Ярослава Ярославівна ще багато чого не знає про педагогічний процес, але в ході подальшої педагогічної діяльності вона дуже швидко заповнить
прогалини свого досвіду.
Робота
студентки Ярослави Ярославівни при
проходженні педагогічної практики оцінена на «відмінно».
Директор Косівського НВК________________ (Панчак В.І.)
Методист Косівського НВК______________(Близнюк Л.М.)
Вчитель-логопед Косівського НВК________________(Чулак
Л.Й.)
Звіт студента про логопедичну виробничу
практику
Я, Добросельська Ярослава Ярославівна дійсно проходила практику на
логопедичному пункті№1 при Косівському НВК з 06.02.12 по
02.03. 12.
Під час
логопедичної практики я ознайомилась з організацією роботи логопеда: документацією, устаткуванням логопедичного кабінету,
графіком роботи, графіком проведення індивідуальних, групових та фронтальних
занять, формами звітності логопеда, особливостями культурно-просвітницької
роботи серед батьків, педагогів даного закладу. Спостерігала за роботою учителя-логопеда, відвідувала логопедичні заняття. Мною були вивчені нормативні документи, діагностичні методики, корекційні
програми, особисті справи та матеріали, представлені
в кабінеті логопеда. Проводила логопедичне обстеження дітей із
різними мовленнєвими порушеннями. Оформила результати обстеження проаналізовані з логопедом.
За час
практики, провела заняття із різними групами дітей, а саме:
·
індивідуальне
заняття з дитиною із ЗНМ ІІ рівня на тему:" Дієслова. Вживання дієслів у
теперішньому часі";
·
групове заняття для дітей із ФФНМ на тему: "Автоматизація шиплячого[ш] у складах,
словах, реченнях";
·
групове
заняття для дітей із функціональною поліморфною дислалією на тему: "
Автоматизація
звуків [Р], [Р '] в складах, словах, реченнях і зв'язному мовленні ";
·
групове
заняття для дітей із ФФНМ на тему:
"Диференціація шиплячого [ш] та свистячого [с] звуків".
В практичні
дні поповнила папку метеріалом на тему:
"Загадки та скоромовки", виготовила такі дидактичні ігри: «Четвертий
зайвий», «Назви одним словом», логопедичне лото на тему:
"Звуки [c], [ш]", оформила куточок для батьків.
Брала участь у
педагогічній раді та виступила із доповіддю на тему: " Попередження дисграфії у дітей дошкільного віку".
Брала участь у
районному методоб'єднанні учителів-логопедів.
Підготувала
доповідь на тему: "Диференціація звуків".
Проводила консультаційну роботу з батьками
з питань причини порушень
мовлення у дітей. Повела батьківські збори на
тему: "Причини мовленнєвих
порушень у дітей".
Метою даної практики було закріпити спеціальні знання, вміння і навички планування та проведення
корекційно-педагогічної роботи, попередження, виявлення та усунення порушень мовлення у дітей дошкільного віку та
вміння застосовувати на практиці отримані знання.
У ході
практики мені вдалося встановити контакт з
дітьми та педагогами. Діти теж ставилися до мене тепло і майже з першого дня у
нас були хороші
відносини. Але, незважаючи на те, що в цілому відносини у мене з дітьми
склалися, в ході роботи виникали деякі труднощі, які були обумовлені тим, що
все-таки у мене недостатньо
досвіду роботи.
Дана практика допомогла мені глибше вивчити особливості дітей дошкільного
віку з порушенням мови, бо до неї мої знання носили теоретичний характер, а в
ході практики я дізналася багато нового і корисного, навчилася працювати з цією
категорією дітей, розуміти їх і спілкуватися з ними .
У процесі практичної діяльності я зробила корисні висновки з приводу того, як
краще організувати свою роботу з дітьми, на що слід звернути увагу, які
розвиваючі ігри потрібно проводити, які виховні питання потрібно вирішувати в
першу чергу, як проводити навчання і краще організовувати поведінку дітей в
колективі. Я навчилася виготовляти наочні посібники для дітей та користуватися ними в
процесі навчання, так, наприклад мною було виготовлено логопедичне лото "Звуки [c], [ш]", яке було з успіхом застосовано в процесі навчання дітей.
Корисною
виявилася робота з нормативною документацією.
У цілому, практика сприяла зміцненню бажання стати
педагогом, так як мені дуже сподобалося працювати з дітьми. Це не тільки
сформувало мої знання про майбутню професію, а й послужило поштовхом до
саморозвитку.
Дата 02.03.2012 року
Підпис_____________
|