Вівторок, 12.12.2017
Логопедична новинка

ВАЖЛИВЕ ДЛЯ УСІХ
ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР
Категорії
Матеріали логопедичної практики [4]
Меню
Популярні файли
Атестація
АЛАЛІЯ Заняття
АЛАЛІЯ Частина 1
АЛАЛІЯ Частина 2
ЛогоКуб
Дрібна моторика
Кубум
Звук. Алалія.
Слово-фраза.Алалія
Скільки нас тут?
Всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
За весь період
Лічильник
Головна » Файли » Логопедична практика » Матеріали логопедичної практики

ПЕРЕГЛЯНУТИ
20.04.2012, 12:22

Індивідуальний план (ЗАВАНТАЖИТИ  з серевера) 

 

Характеристика

 

 Студентка групи ДВДЛ-51(заочної форми навчання) Добросельська Ярослава Ярославівна дійсно проходила логопедично виробничу практику на логопедичному пункті №1 при  Косівському НВК "Загальноосвітньому навчальному закладі І ступеня – дошкільному навчальному закладі" з 06.02.12 по 02.03.12.

Практику Ярослава Ярославівна пройшла успішно. За час проходження педагогічної практики Ярослава Ярославівна проявила себе як сумлінна людина. Були виявлені такі якості як педагогічна майстерність, ерудиція, педагогічна тактовність, креативність.
          Дружні в
ідносини з дитячим колективом у Ярослави Ярославівни склалися одразу. Діти тягнуться до студентки. І помітно, що і Ярославі Ярославівні подобається з ними працювати.
        Під час проходження педагогічної практики було проведено ряд заходів: діагностичне дослідження, участь у педагогічній раді, після чого був зроблений ряд цінних висновків, які в подальшому стали в нагоді не тільки самій студентці, але і педагогічному колективу Косівського НВК.
        Ярослава Ярославівна постійно надавала допомогу в організації процесу навчання і виховання дошкільників, чітко і вчасно виконувала всі вказівки, постійно виявляла творчу ініціативу, завжди намагалася знайти новий підхід до поставленого завдання.
       Студенткою було проведено ряд занять, як індивідуальних, так і групових. Студентка відповідально підійшла до підготовки до занять, провела їх на належному рівні, проаналізувала спільно з логопедом і вихователями результати роботи з дітьми з корекції мовлення.
       Слід відзначити хорошу орієнтацію студентки в методиках, вміння застосовувати на практиці отримані в університеті знання.

       До недоліків роботи даного педагога можна віднести недостатній педагогічний досвід і те, що Ярослава Ярославівна ще багато чого не знає про педагогічний процес, але в ході подальшої педагогічної діяльності вона дуже швидко заповнить прогалини свого досвіду.
      

Робота студентки Ярослави Ярославівни при проходженні педагогічної практики оцінена на «відмінно».

          Директор Косівського НВК________________ (Панчак В.І.)

Методист Косівського НВК______________(Близнюк Л.М.)

Вчитель-логопед Косівського НВК________________(Чулак Л.Й.)


       Звіт студента про логопедичну виробничу практику

     Я, Добросельська Ярослава Ярославівна дійсно проходила практику на логопедичному пункті№1 при Косівському НВК з 06.02.12  по  02.03. 12.

     Під час логопедичної практики я ознайомилась з організацією роботи логопеда: документацією, устаткуванням логопедичного кабінету, графіком роботи, графіком проведення індивідуальних, групових та фронтальних занять, формами звітності логопеда, особливостями культурно-просвітницької роботи серед батьків, педагогів даного закладу. Спостерігала за роботою учителя-логопеда,  відвідувала логопедичні заняття. Мною були вивчені нормативні документи, діагностичні методики, корекційні програми, особисті справи та матеріали, представлені в кабінеті логопеда. Проводила логопедичне обстеження дітей із різними мовленнєвими порушеннями.  Оформила  результати обстеження проаналізовані з логопедом.

     За час практики, провела заняття із різними групами дітей, а саме:

·                індивідуальне заняття з дитиною із ЗНМ ІІ рівня на тему:" Дієслова. Вживання дієслів у теперішньому часі";

·                групове заняття для дітей із ФФНМ на тему: "Автоматизація шиплячого[ш] у складах, словах, реченнях";

·                групове заняття для дітей із функціональною поліморфною дислалією на тему: " Автоматизація звуків [Р], [Р '] в складах, словах, реченнях і зв'язному мовленні ";

·                групове заняття для дітей із ФФНМ на тему: "Диференціація шиплячого [ш] та свистячого [с] звуків".

     В практичні дні поповнила папку метеріалом на тему: "Загадки та скоромовки", виготовила такі дидактичні ігри: «Четвертий зайвий», «Назви одним словом», логопедичне лото на тему: "Звуки [c], [ш]", оформила  куточок для батьків.

     Брала участь у педагогічній раді та виступила із доповіддю на тему: " Попередження дисграфії у дітей дошкільного віку".

     Брала участь у районному методоб'єднанні учителів-логопедів.

     Підготувала доповідь на тему: "Диференціація звуків".

     Проводила  консультаційну роботу з батьками з питань причини порушень мовлення у дітей. Повела батьківські збори на тему: "Причини мовленнєвих порушень у дітей".

 

Метою даної практики було закріпити спеціальні знання, вміння і навички планування та проведення корекційно-педагогічної роботи, попередження, виявлення та усунення  порушень мовлення у дітей дошкільного віку та вміння застосовувати на практиці отримані знання.
У ході практики мені вдалося встановити контакт з дітьми та педагогами. Діти теж ставилися до мене тепло і майже з першого дня у нас були хороші відносини. Але, незважаючи на те, що в цілому відносини у мене з дітьми склалися, в ході роботи виникали деякі труднощі, які були обумовлені тим, що все-таки у мене недостатньо досвіду роботи.  

Дана практика допомогла мені глибше вивчити особливості дітей дошкільного віку з порушенням мови, бо до неї мої знання носили теоретичний характер, а в ході практики я дізналася багато нового і корисного, навчилася працювати з цією категорією дітей, розуміти їх і спілкуватися з ними .
У процесі практичної діяльності я зробила корисні висновки з приводу того, як краще організувати свою роботу з дітьми, на що слід звернути увагу, які розвиваючі ігри потрібно проводити, які виховні питання потрібно вирішувати в першу чергу, як проводити навчання і краще організовувати поведінку дітей в колективі.
Я навчилася виготовляти наочні посібники для дітей та користуватися ними в процесі навчання, так, наприклад мною було виготовлено логопедичне лото "Звуки [c], [ш]", яке було з успіхом застосовано в процесі навчання дітей.
Корисною виявилася робота з нормативною документацією.
У цілому, практика сприяла зміцненню
бажання стати педагогом, так як мені дуже сподобалося працювати з дітьми. Це не тільки сформувало мої знання про майбутню професію, а й послужило поштовхом до саморозвитку.

Дата  02.03.2012 року

Підпис_____________


 

Категорія: Матеріали логопедичної практики | Додав: chulachka | Теги: План, характеристика, логопедична практика, Звіт, матеріали
Переглядів: 16227 | Завантажень: 557 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 4.0/3
Всього коментарів: 2
avatar
4
Дякую!!!!
avatar
5
Дякую!
avatar
ДІТИ - КВІТИ
ПОШУК ПО САЙТУ
Пошук за тегами
вікторина продам гра конспект уроку фонематичні процеси ІКТ вправи Автоматизація звука Р чистомовки автоматизація звука диференціація логіка автоматизація сайт увага мислення конспект звук р диференціація звуків кольори дрібна моторика рук логопедична вікторина логопедичне лото фігури відео-гра класифікація звуків ЗНМ дизартрія дисграфія читання сенсорика словник лексика антоніми заняття звук логопедичний кабінет лото Методичка Звіт мовлення автоматизація звуків звук л План обстеження мовлення презентація-гра звук с Річний план роботи скоромовки звук ж дихання посібник алгоритм логопедичний зошит звук з семінар книги книга інклюзивне навчання ігри ФФНМ зошит Малюнки логопедія профілі новікова зв'язне мовлення звук ц презентація картинний матеріал буклет психогімнастика ЗАЇКАННЯ мовленнєва картка дидактична гра дислалія індивідуальний план роботи алалія відео Пам'ять дрібна моторика уява зорове сприймання звук ч логоритміка ринолалія діагностика Індивідуальні пальчикова гімнастика фонематичний слух голосні звуки сценарій сонорні звуки звук ш іграшки конспект заняття артикуляційна гімнастика батькам свистячі звуки шиплячі звуки
Розкажи друзям про наш сайт...
ОГОЛОШЕННЯ
ВАКАНСІЇ
Спілкуємося
Дякуємо вам!
  • Любов/chulachka
  • надія кульчицька/настя
  • Юлия Кошалковська/Юлия_11_88
  • Ирина Демьянчук/Ирина
  • Рита Ступка/Марго
  • валентина павлюк/valia
  • Олеся/olesya
  • ольга/vadysan
  • /Julia_Potapenko
  • Ірина Поліщук/Marry
  • Алла Мозгова/АЛЛОЧКА
  • Снежана Григорьева/СнеГ
  • Наталя/Natalia
  • Ангелина евдакова/Angeli
  • Юлія Отришко/Juliya
  • Ирина/olshim
  • Инна/anirambe
  • Юлия Горда/yug
  • /Ler
  • Маряна/shmasya
  • Леся/КЛЯ
  • Наталья Федотова/logo
  • Аліна Луценко/alina
  • Валентина Галич/valentina
  • Наталия Съедина/Наті
  • Тетяна Милосердова/Скорпіон-Тетяна
  • Наталія Ткачишин/NaTka
  • Альонка/sko
  • юля козлова/про
  • Наталья Владимировна погоріла/nata
  • Катерина Міхєєнко/katjazzz
  • Інна/vbhjckfdf
  • Олена/Ленчик
  • Andriy Poshyvak/dusik
  • Олена Шадура/kostima
  • Альона Шадура/kostimka2616
  • леся Чаплінська/Lisa
  • Ксенія/Ксенія
  • Наталья/Муха
  • Ольга Минайлюк/Ольга
  • Юлія Демченко/jula2222
  • Марина Касінова/Маріне
  • /Iriska
  • Татьяна Кузнецова/nezabudka12345
  • Светлана Егорова/Светлана
  • Галина Воробець/бджілка
  • Людмила Назаренко/Ljuda
  • /Гармонія
  • Орися Коропатніцька/логопед
  • Лілія Гарбар/Лілька
  • /viki
  • Лілія Подлісецька/maks110410
  • /nadja
  • Олена Динь/Hellen
  • Іра Ферт/ІРУХА
  • Катерина Глинська/Яшма
  • Надежда Захарова/DANIN
  • Elena kuzmenko/anell
  • Валентина Дольська/Lapka
  • Кристина Кузьменко/Кристина19
  • Елена/bulitsh
  • galina/kanoe
  • Saint Nicholas Day 2012 Батючок/zxcvvbbn
  • Виктория Макогон/Виктория2920
  • Ольга Васильевна Меденец/medenets_o
  • Світлана Домнюк/Sveta4061
  • Алёна Хоптова/alena1891
  • ЛІЧИЛЬНИК
    Сьогодні зареєстровано користувачів: 3
    Вчора зареєстровано користувачів: 10 
    Всього зареєстровано користувачів 11997
    ОДНОКЛАСНИКИ
    ФЕЙСБУК
    НАШІ ДРУЗІ
    НАШІ ДРУЗІ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    КАТАЛОГ САЙТІВ
    Каталог сайтів
    Copyright MyCorp © 2017
    Сайт створено у системі uCoz