Категорії розділу |
Дидактичні ігри
[82]
сенсорика, графомоторика, мовлення, мислення, увага, дрібна моторика, фонематичний слух, міміка, дихання,читання
|
Презентації для дітей
[113]
артикуляційна гімнастика, автоматизація звуків, логічне мислення, мовлення, пальчикова гімнастика, міміка, складова структура, фонематичний слух
|
Розробки занять
[69]
ФПМ, ФФНМ, ЗНМ, дисграфія, дислексія,сценарії
|
Логопедична практика
[4]
план роботи, звіт, характеристика
|
Цікаві ідеї
[28]
"логоКУБ", "Чарівні кубики", "Класифікація приголосних за умовними позначеннями", логопедичні казки, дидактичні ігри
|
Плани роботи
[25]
індивідуальний, річний, перспективний, календарний
|
Альбоми
[12]
артикуляціна гімнастика, чистомовки, приказки, прислів'я, профілі артикуляції звуків
|
Посібники, методична література
[54]
логопедичні зошити, стенди, буклети, наукова та практична л-ра
|
Друкований матеріал
[33]
артикуляційна гімнастика, логопедичні вірші, дисграфія, пальчикові ігри, ейдетика, поради батькам, ФФНМ, ЗНМ, ФПМ
|
Діагностика
[12]
мовлення, фонематичний слух
|
Портфоліо
[2]
презентації, матеріали до портфоліо
|
Малюнки, зображення, картиний матеріал
[21]
|
Мовленнєва карта учня
[6]
|
|
Статистика |
Всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
Всього матеріалів в каталозі: 430 Показано матеріалів: 321-360
Скоромовки та логопедичні чистомовки |
Річний |
Переглядів: 5833 |
Завантажень: 1729 |
Додала/додав: АЛЛОЧКА Автор матеріалу: Алла Мозгова|
Дата: 06.10.2012
| Коментарі (7) |
Артикуляційна гімнастика (опис вправ)
|
Посадова інструкція логопеда ДНЗ |
Перспективне планування вчителя-логопеда по місяцях та тижнях із розширеною метою
|
Річний план логопеда по лексичних темах
|
Вимовляємо звуки [с,з,ц] у складах
|
Диференціація звуків [ с ] - [ ш]
|
Експрес-діагностика мовлення. Вивід результатів.
|
Презентація "Долаємо мовленнєві вади".
Ознайомлення вчителів початкових класів із причинами мовленнєвих порушень.
|
Скарбничка порад для батьків Що таке дислексія та дисграфія?
|
Скарбничка порад для батьків
Буклети |
Переглядів: 3257 |
Завантажень: 952 |
Додала/додав: настя Автор матеріалу: Надія Кульчицька|
Дата: 24.09.2012
| Коментарі (2) |
"Вчимося говорити правильно" Дидактичний матеріал для обстеження та усунення вад звуковимови Автори: Надія Кульчицька та Галина Барищук
|
Конспект відкритого заняття Тема: Диференціація звуків «Ш»-«Ж» в словах та реченнях
|
Тема: Автоматизація звука «Л» в середині слова
|
Автоматизація звука [С’] в словах. Робота зі звуком [О].
ФФНМ |
Переглядів: 2388 |
Завантажень: 471 |
Додала/додав: СнеГ Автор матеріалу: Григор"єва Сніжана|
Дата: 19.09.2012
| Коментарі (0) |
Конспект відкритого заняття на тему: " ЛІСОВИМИ СТЕЖКАМИ” ( автоматизація звука [C] в словах)
|
Ейдетика. Використання символів на логопедичних заняттях.
|
Фонетичні казки для дошкільників
(на кожний голосний звук пропонується казка і малюнок, де зображено, в якому положенні знаходиться артикуляційний апарат при вимові заданого звука) |
Річний план роботи вчителя - логопеда на логопункті
|
Логопедичний практикум з усунення вад писемного мовлення у дітей молодшого шкільного віку (72 сторінки дидактичного матеріалу)
Дисграфія |
Переглядів: 2663 |
Завантажень: 673 |
Додала/додав: СнеГ Автор матеріалу: Григор"єва Сніжана|
Дата: 18.09.2012
| Коментарі (19) |
Конспект заняття для дітей із ФФНМ в 2 класі на тему: "Диференціація звуків С – Ш" (лексична тема: «Наше місто»)
ФФНМ |
Переглядів: 2586 |
Завантажень: 467 |
Додала/додав: СнеГ Автор матеріалу: Григор"єва Сніжана|
Дата: 17.09.2012
| Коментарі (2) |
Конспект заняття по дисграфії для учнів другого класу на тему: "Диференціація звуків Д -Т"
Дисграфія |
Переглядів: 4404 |
Завантажень: 1116 |
Додала/додав: СнеГ Автор матеріалу: Григор"єва Сніжана|
Дата: 17.09.2012
| Коментарі (6) |
Заняття для дітей із загальним недорозвиненням мовлення (старша група)
ЗНМ |
Переглядів: 2700 |
Завантажень: 482 |
Додала/додав: Муха Автор матеріалу: Мовчан Наталія Михайлівна|
Дата: 12.09.2012
| Коментарі (1) |
Презентація для дітей Автоматизація звука[ л ] у складах
|
Презентація для дітей Автоматизація звука[ л ] у словах, чистомовках, скоромовках.
|
ПРЕЗЕНТАЦІЯ Вимовляємо звук [ж ]
|
Автоматизація звука [ ш ] |
Профилактика нарушений письменной речи у учащихся младших классов общеобразовательной школы
Дисграфія |
Переглядів: 2304 |
Завантажень: 45 |
Додала/додав: Светлана Автор матеріалу: Єгорова Світлана Миколаївна|
Дата: 10.09.2012
| Коментарі (0) |
"Вимовляємо звук [ с ]" Презентація для автоматизації звука [ с ] в словах.
|
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ Диференціація звуків [ с ] - [ ш ]
|
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ "Автоматизація звука [ р ] в словах"
|
ПРЕЗЕНТАЦІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ "Автоматизація звука [ р ] в складах"
|
Дидактична гра " Жабка і жабенята" Для дітей раннього віку.
|
Игры для развития фонематического слуха
Под фонематическим слухом основным компонентом восприятия речи — понимается способность человека слышать отдельные фонемы, или звуки в слове. Так, ребенок, поступающий в школу, должен уметь различать отдельные звуки в слове. С целью развития фонематического восприятия,я предлагаю использовать следующие игры. |
Презентація "У країні схожих слів" (озвучена)
|
Презентація "Вчимося говорити звуки С та Ш" (озвучена)
|
Презентація для проведення артикуляційної гімнастики
|
Дидактична гра "Розумні ручки" Розвиваємо дрібну моторику.
|
ДИДАКТИЧНА ГРА : "ЗНАЙДИ МАЛЮНОК З ОДИНАКОВОЮ НАЗВОЮ" СЛОВА-ОМОНІМИ
|
|
|
УЧАСНИКИ |
Сьогодні зареєстровано користувачів: 0 Вчора зареєстровано користувачів: 1 Всього зареєстровано користувачів 18948 |
|