Тема: «
«Олімпійцям» про Олімпійські ігри 2014 »
Програмовий зміст: учити розрізнювати і правильно називати різні види спорту; активізувати словник дієслів та прикметників. Закріпити
вміння відгадувати загадки . Розвивати навички узагальнення, аналізу, порівняння, вміння правильно висловлювати
свою думку , активно використовувати в мовленні слова з теми.
Формувати
у дошкільнят початкові уявлення про Олімпійські ігри сучасності як частину
загальнолюдської культури.
Створити уявлення про мирні змагання з метою фізичного
удосконалення людей , в якому беруть участь різні народи всього світу;
закріплювати знання дітей про
символи і ритуали Олімпійських ігор;
сприяти формуванню у дітей інтересу до занять спортом через моральний і
естетичний дослід олімпізму.
Розвивати увагу ,логічне мислення , творчу
уяву дітей.
Обладнання : Мультимедіа-проектор, презентація Олімпійські ігри 2014»; дидактична гра-
презентація « Зимові види спорту»,
Гра-презентація « Вгадай види спорту» ; пазли
«Емблема та талісмани ігор у Сочі»; макет факелу; емблема садочка ; сюрпризний
момент – медалі та розфарбовка « Олімпійські кільця»
Словникова робота : Олімпійські ігри, символ, континент, факел, клятва, девіз, емблема , п
єдестал ; загадки , прислів’я, назви зимових видів спорту .
Попередня робота :
1. Читання художньої літератури на спортивну тематику ;
2. Бесіди про спорт , про види
спорту;
3. Розучування пісень про спорт , фізкультхвилинки ;
4. Розгляд репродукцій , альбомів на спортивну тематику .
|