Перейти до завантаження - Сценарії - Розробки занять - Каталог файлів - Логопедична новинка Любові Чулак
Середа, 07.12.2016
Логопедична новинка

ВАЖЛИВЕ ДЛЯ УСІХ
ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР
Категорії
ФФНМ [20]
ЗНМ [16]
Дисграфія [12]
Сценарії [9]
Логопедична вікторина
Фонетичні порушення мовлення (ФПМ) [5]
Дислексія [1]
Навчання дітей читанню
Меню
Популярні файли
Атестація
АЛАЛІЯ Заняття
АЛАЛІЯ Частина 1
АЛАЛІЯ Частина 2
ЛогоКуб
Дрібна моторика
Кубум
Звук. Алалія.
Слово-фраза.Алалія
Скільки нас тут?
Всього: 12
Гостей: 10
Користувачів: 2
walentn2, miroslaveropsanov
За весь період
Лічильник
Головна » Файли » Розробки занять » Сценарії

Перейти до завантаження
24.02.2013, 22:25
Комплексне логопедичне заняття на тему:
"Дикі та домашні тварини"

Тема: Дикі та домашні тварини
Мета: Закріпити знання дітей про диких та домашніх тварин
Навчальні цілі : Збагачення уявлення дітей про світ і довкілля. Збільшення словникового запасу. Навчати впізнавати голосні звуки: 1) за звучанням, 2) за артикуляційною позицією, 3) за графічним зображенням. Вчити виділяти перший звук у зуковому ряду слова, співвідносити звуки з їх графічним зображенням. Закріпити вміння дітей у рахунку до трьох. Вчити співвідносити кількість предметів з графічним зображенням цифр. Вправляти в граматично правильній вимові іменника з числівником.
Розвивальні цілі: Розвиток психічних процесів: пам"яті, мислення, уваги, сприймання, зосередження.Підготовка до навчання грамоти. Розвиток елементарних математичних уявлень. Розвиток звуковимови, фонематичного сприймання, фонематичного слуху. Розвиток позитивних суспільних якостей - взаємодопомоги, бережливого ставлення до оточуючого середовища.
Корекційні цілі: Провести слуховимовну диференціацію звуків (А, О, У, І ).
Розвиток фонематичного слуху та фонематичноо сприймання. Розвиток дрібної та загальної моторики. Логоритмічні вправи для розвитку координації та співвідношення рухів з ритмічним складом слів. Закріпити правильну артикуляцію і вимову голосних звуків.
Матеріал: Картки із графічним зображенням звуків ( А, О, У, І ).
Матеріал для дидактичної гри " Хто в будиночку живе" : планшет у вигляді будиночка із зображенням віконечок. У кожному "віконечку" знайомі голосні букви, та картки із зображенням тварин, назви яких, починаються на певний звук.
Матеріал для дидактичної гри " Подорож у Карпати": лялька, будиночок, ялинка, 3 шишки, 3 листочки, іграшки-тварини, картки із зображенням цифр.
Роздатковий матеріал по кількості дітей для проведення дидактичної гри
" Пошукаємо зайчат" : 3 картки із зображенням зайчиків, 3 - із зображенням морквини, 3 - із графічним зображенням цифр (1,2,3).

Хід заняття:

( логопед) __ Гості сидять, подивіться які. Ви привітайтесь, усміхніться, веселим настроєм поділіться. Ну а зараз ми усі зробим вправи помічні.Язичок вправляти діти дуже люблять всі на світі.
#
Артикуляційна зарядка
- У будиночку своєму язичок шукає двері (вправа "Сховаємо цукерку")
-На прогулянку зібрався
- Він умився (впр."Смачне варення")
- Причесався (рухи язиком згори вниз, торкаючись губ)
- На сусідів озирнувся
- Вправо-вліво обернувся (рухи язичком вправо-вліво)
- Вниз упав (витягнути язик)
- Вгору забрався (підняти язик вгору до носика)
- Раз, і в ротику сховався ( закрити рот)
-Знову вийшов язичок погулять до діточок
- Загляда в віконечка (рухи язиком впаво-вліво )
- Гріється на сонечку( витягнути і широко розпластати язик)
- Тут повіяв вітерець
- Заховався пустунець (закрити рот)
- В гості кішечка прийшла. Просить: "Дайте молочка".(язичок лакає)
- Потім коник прискакав. Все копитом вибивав.(прицмокування язика до піднебіння)
- "Тпр-ру",- сказав і геть помчав
- А тут двері відчинились. Появились гості товсті (надути щічки)
- За ними худі - лиш шкіра та кості (втягнути щічки всередину рота)
- Ми їм щиро усміхнулись (вправа "Усмішка")
- Поцілувати потягнулись (вправа " Хоботок")
#
І співати будем ми
З ними звуки голосні ( фонетична зарядка)
( Діти проспівують голосні А, О, У, І)
- Діти, я буду показувати звуки губами,а ви - відгадайте та дзвінко промовляйте.(Вправа на впізнавання звуків за артикуляційною позицією: логопед беззвучно але виразно демонструє артикуляцію звуків А,О,У,І, а діти вголос промовляють звук)
#
- А тепер пограєм в гру " Хто в будиночку живе"
( Логопед показує дітям картинку із зображенням тваринок. З допомогою педагога діти визначають перший звук у слові. Знаходять " віконечко" з графічним зображенням звуку і розміщають картинку з тваринкою у потрібному " віконечку". Антилопа. Перший звук -" А". Кріпимо у "віконечку" зі звуком -" А". Осел - перший звук "О". Удав - "У". Індик - " І ".
#
А ось кішечка прийшла
Нам зарядку принесла
Пальчикова гімнастика
У кішки - 10 кошенят, (стискати -розтискати кулачки)
Кошенята парами  стоять:( парно з'єднати пальці подушечками)
2 товстих (рухи пальцями)
2 швидких
2 довгих
2 хитрих
2 самих маленьких і самих миленьких
#
Вправи на розвиток дрібних і загальних рухів
та координацію мови і рухів
Парасолька ось моя (з'єднати кисті рук над головою)
В дощ не змокну з нею я (пальчики "барабанять")
Барабанить дощ швидкий
Я зостануся сухий.
А ось книжечка моя,(складені долоні перед грудьми)
Можу почитати я,(імітуємо долонями розкривання книжки)
Малюнки яскраві
Розглянути з вами.
А ось м"ячик мій прудкий (кулачки імітують підскакування м'ячика)
Він веселий і швидкий,
Весело я з ним стрибаю,
І високо підкидаю.
#
- Сумно діточкам стояти, треба трішки пострибати ( вправа на розвиток загальної моторики) :
Вийшли дружно всі малята (крокують по колу)
В день осінній погуляти.
Ось вони ганяють м"ячик, (повертаються обличчям до середини)
По доріжках дружно скачуть. (підскакують)
Пострибали, зупинились,
У долоньки поплескали (зупинились, плещуть у долоні)
#
- У маляток справ багато. Полетіли у Карпати.( Дітки присіли, кругові рухи руками перед грудьми і промовляють звуки:"Ж-ж-ж-ж". Встали, руки - в сторони і "полетіли": "Ж-ж-ж-ж")
#
(логоп.) - Прилетіли ми у гості до Оленки. (Перед дітьми розставлені іграшки-тваринки, хатинка, лялька, 2 ялинки, на ялинках - 3 шишки) А в Оленки біля хати росте густий ліс. Звірята з лісу прийшли у гості і переплутались з домашніми тваринками. Оленка засумувала, бо не знає, як їх розділити.
- Допоможемо Оленці?
(діти)- Допоможемо.
- Діти, ви вже знаєте, що тваринки бувають домашні і дикі. Ми загадку розгадаєм і тваринок упізнаєм: (загадки)
1. Котиться клубочок.Замість ниточок купа голочок.
Хто це, діти?
- Їжачок.
- А їжачок дика тварина чи домашня?
- Дика.
- І де живе?
- У лісі.
- Молодці.(Після кожної відгадки, уточнюємо та закріплюємо знання дітей про певну тваринку).
2. Я маленький, я вухатий, попелястий, волохатий,
дуже добре я стрибаю і куценький хвостик маю.(Зайчик)
3.Роги, як вила. Хвіст, як мітла.
Гукає:" Му- му, молока кому?" (Корівка) .
4. В темнім лісі проживає, довгий хвіст пухнастий має,
Їй на місці не сидиться. А зовуть її ?- Лисиця.
5. Язичком вмивається, хвостиком втирається. (Киця)
6. Влітку медом ласував, досхочу малини мав.
Як прийшла зима, в барліг спати ліг.(ведмедик)
7. Ніс п'ятачком, хвостик крючком,
рожева спинка.Яка це тваринка?
- Cвинка.
8.Полем мчить, копитом б'є,вітер в гриві виграє.
Він і сильний і прудкий. Здогадались, хто такий? (коник)
9. Не замок, а будинок охороняє.(собака)
10.Коротенькі ніжки, завитками ріжки,
шерсть м'яка та густа, курдюк замість хвоста.(баранчик)
- Отже, домашні тварини живуть вдома, біля хати, а дикі?
- У лісі.
- Вірно. Молодці. Ось ми і допомогли Оленці.
- Діти, погляньте, а що росте на наших ялиночках?
- Шишки.
- А порахуйте, скільки шишок є на ялинці.
- 1,2,3.
- Три шишки. А знайдіть цифру 3 на цих картках. А скільки ялиночок у нас?
- Дві.
- Добре. Знайдіть цифру 2 на цих картках.
#
- Діти, наша зайчиха засмучена, зайченята пропали.
(всі діти разом)
Під кущем сидить зайчиха
Сльози лапками втирає,
Загубила зайченят,
Де шукать не знає.
Пішов заєць на город,
Зайченят шукати,
А вони набрали моркви,
Щоб порахувати.
Зайченята пустунці.
Всі малята знають,
Що без дозволу дорослих
Діти не гуляють.
- Допоможемо пошукати зайченят. Де вони заховалися?
(Діти сідають за столи і на прохання логопеда викладають по дві картки із зображенням зайчика на верхню полоску планшетки зліва, потім , відповідно, знаходять цифру 2 на картках, що лежать перед ними на столі. Далі докладають ще одного "зайчика" , а картки із зображенням морквин на нижню полоску і знаходять картку із зображенням цифри 3. У однієї дитини - 4 картки з морквинами, а у іншої - тільки 2 картки. Обігруються нові слова: замало, забагато, порівну.)
- От зраділа тут зайчиха,
Як ми їй допомогли.
Всіх зайчат порахували,
Всі морквини позбирали
І гостинці роздали.
Категорія: Сценарії | Додав: zxcvvbbn | Теги: конспект заняття, ТВАРИНИ
Переглядів: 4355 | Завантажень: 486 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
3
Дуже гарне заняття!!! Дякую!!!
avatar
ДІТИ - КВІТИ
ПОШУК ПО САЙТУ
Пошук за тегами
дидактична гра фонематичний слух фонематичні процеси вікторина продам кольори ІКТ дрібна моторика артикуляційна гімнастика пальчикова гімнастика дислалія вправи Автоматизація звука Р увага сайт мислення ігри антоніми диференціація звуків Звіт логопедична вікторина логопедичне лото голосні звуки автоматизація звуків ФФНМ ЗАЇКАННЯ індивідуальний план роботи лото сенсорика фігури уява словник лексика диференціація зошит конспект заняття автоматизація звук логопедичний кабінет конспект уроку дихання Методичка дрібна моторика рук дисграфія автоматизація звука звук ж Річний план роботи буклет класифікація звуків звук ш алалія алгоритм логопедичний зошит семінар звук р книги логопедія книга інклюзивне навчання Малюнки профілі новікова картинний матеріал звук ц звук л скоромовки батькам конспект заняття звук с психогімнастика обстеження мовлення мовленнєва картка мовлення План дизартрія гра відео-гра зв'язне мовлення логоритміка відео Пам'ять логіка зорове сприймання звук ч чистомовки ринолалія презентація-гра Індивідуальні діагностика презентація звук з посібник сценарій шиплячі звуки сонорні звуки свистячі звуки ЗНМ іграшки читання
Розкажи друзям про наш сайт...
ОГОЛОШЕННЯ
ВАКАНСІЇ
Спілкуємося
Дякуємо вам!
  • Любов Чулак/chulachka
  • надія кульчицька/настя
  • Юлия Кошалковська/Юлия_11_88
  • Ирина Демьянчук/Ирина
  • Рита Ступка/Марго
  • валентина павлюк/valia
  • Олеся/olesya
  • ольга забродська/vadysan
  • /Julia_Potapenko
  • Ірина Поліщук/Marry
  • Алла Мозгова/АЛЛОЧКА
  • Снежана Григорьева/СнеГ
  • Наталя/Natalia
  • Ангелина евдакова/Angeli
  • Юлія Отришко/Juliya
  • Ирина Ольшевская/olshim
  • Инна/anirambe
  • Юлия Горда/yug
  • /Ler
  • Маряна/shmasya
  • Леся Кравець/КЛЯ
  • Наталья Федотова/logo
  • Валентина Галич/valentina
  • Наталия Съедина/Наті
  • Тетяна Милосердова/Скорпіон-Тетяна
  • Наталія Ткачишин/NaTka
  • Альонка/sko
  • юля козлова/про
  • Наталья Владимировна погоріла/nata
  • Катерина Міхєєнко/katjazzz
  • Інна/vbhjckfdf
  • Аліна Луценко/alina
  • Олена/Ленчик
  • Andriy Poshyvak/dusik
  • Олена Шадура/kostima
  • Альона Шадура/kostimka2616
  • леся Чаплінська/Lisa
  • Ксенія/Ксенія
  • Наталья Мовчан/Муха
  • Ольга Минайлюк/Ольга
  • Юлія Демченко/jula2222
  • Марина Касінова/Маріне
  • /Iriska
  • Татьяна Кузнецова/nezabudka12345
  • Светлана Егорова/Светлана
  • Галина Воробець/бджілка
  • Людмила Назаренко/Ljuda
  • /Гармонія
  • Орися Коропатніцька/логопед
  • Лілія Гарбар/Лілька
  • /viki
  • Лілія Подлісецька/maks110410
  • /nadja
  • Олена Динь/Hellen
  • Іра Ферт/ІРУХА
  • Катерина Глинська/Яшма
  • Надежда Захарова/DANIN
  • Elena kuzmenko/anell
  • Валентина Дольська/Lapka
  • Кристина Кузьменко/Кристина19
  • Елена/bulitsh
  • galina/kanoe
  • Saint Nicholas Day 2012 Батючок/zxcvvbbn
  • Виктория Макогон/Виктория2920
  • Ольга Васильевна Меденец/medenets_o
  • Світлана Домнюк/Sveta4061
  • Алёна Хоптова/alena1891
  • ЛІЧИЛЬНИК
    Сьогодні зареєстровано користувачів: 8
    Вчора зареєстровано користувачів:
    Всього зареєстровано користувачів 9497
    МИ В СОЦ.МЕРЕЖАХ
    ФЕЙСБУК
    НАШІ ДРУЗІ
    НАШІ ДРУЗІ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    КАТАЛОГ САЙТІВ
    Каталог сайтів
    Copyright MyCorp © 2016
    Сайт створено у системі uCoz