Вівторок, 22.08.2017
Логопедична новинка

ВАЖЛИВЕ ДЛЯ УСІХ
ВЧИТЕЛЬ-НОВАТОР
Категорії
ФФНМ [20]
ЗНМ [16]
Дисграфія [12]
Сценарії [9]
Логопедична вікторина
Фонетичні порушення мовлення (ФПМ) [5]
Дислексія [1]
Навчання дітей читанню
Меню
Популярні файли
Атестація
АЛАЛІЯ Заняття
АЛАЛІЯ Частина 1
АЛАЛІЯ Частина 2
ЛогоКуб
Дрібна моторика
Кубум
Звук. Алалія.
Слово-фраза.Алалія
Скільки нас тут?
Всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
За весь період
Лічильник
Головна » Файли » Розробки занять » Сценарії

Перейти до завантаження
24.02.2013, 22:25
Комплексне логопедичне заняття на тему:
"Дикі та домашні тварини"

Тема: Дикі та домашні тварини
Мета: Закріпити знання дітей про диких та домашніх тварин
Навчальні цілі : Збагачення уявлення дітей про світ і довкілля. Збільшення словникового запасу. Навчати впізнавати голосні звуки: 1) за звучанням, 2) за артикуляційною позицією, 3) за графічним зображенням. Вчити виділяти перший звук у зуковому ряду слова, співвідносити звуки з їх графічним зображенням. Закріпити вміння дітей у рахунку до трьох. Вчити співвідносити кількість предметів з графічним зображенням цифр. Вправляти в граматично правильній вимові іменника з числівником.
Розвивальні цілі: Розвиток психічних процесів: пам"яті, мислення, уваги, сприймання, зосередження.Підготовка до навчання грамоти. Розвиток елементарних математичних уявлень. Розвиток звуковимови, фонематичного сприймання, фонематичного слуху. Розвиток позитивних суспільних якостей - взаємодопомоги, бережливого ставлення до оточуючого середовища.
Корекційні цілі: Провести слуховимовну диференціацію звуків (А, О, У, І ).
Розвиток фонематичного слуху та фонематичноо сприймання. Розвиток дрібної та загальної моторики. Логоритмічні вправи для розвитку координації та співвідношення рухів з ритмічним складом слів. Закріпити правильну артикуляцію і вимову голосних звуків.
Матеріал: Картки із графічним зображенням звуків ( А, О, У, І ).
Матеріал для дидактичної гри " Хто в будиночку живе" : планшет у вигляді будиночка із зображенням віконечок. У кожному "віконечку" знайомі голосні букви, та картки із зображенням тварин, назви яких, починаються на певний звук.
Матеріал для дидактичної гри " Подорож у Карпати": лялька, будиночок, ялинка, 3 шишки, 3 листочки, іграшки-тварини, картки із зображенням цифр.
Роздатковий матеріал по кількості дітей для проведення дидактичної гри
" Пошукаємо зайчат" : 3 картки із зображенням зайчиків, 3 - із зображенням морквини, 3 - із графічним зображенням цифр (1,2,3).

Хід заняття:

( логопед) __ Гості сидять, подивіться які. Ви привітайтесь, усміхніться, веселим настроєм поділіться. Ну а зараз ми усі зробим вправи помічні.Язичок вправляти діти дуже люблять всі на світі.
#
Артикуляційна зарядка
- У будиночку своєму язичок шукає двері (вправа "Сховаємо цукерку")
-На прогулянку зібрався
- Він умився (впр."Смачне варення")
- Причесався (рухи язиком згори вниз, торкаючись губ)
- На сусідів озирнувся
- Вправо-вліво обернувся (рухи язичком вправо-вліво)
- Вниз упав (витягнути язик)
- Вгору забрався (підняти язик вгору до носика)
- Раз, і в ротику сховався ( закрити рот)
-Знову вийшов язичок погулять до діточок
- Загляда в віконечка (рухи язиком впаво-вліво )
- Гріється на сонечку( витягнути і широко розпластати язик)
- Тут повіяв вітерець
- Заховався пустунець (закрити рот)
- В гості кішечка прийшла. Просить: "Дайте молочка".(язичок лакає)
- Потім коник прискакав. Все копитом вибивав.(прицмокування язика до піднебіння)
- "Тпр-ру",- сказав і геть помчав
- А тут двері відчинились. Появились гості товсті (надути щічки)
- За ними худі - лиш шкіра та кості (втягнути щічки всередину рота)
- Ми їм щиро усміхнулись (вправа "Усмішка")
- Поцілувати потягнулись (вправа " Хоботок")
#
І співати будем ми
З ними звуки голосні ( фонетична зарядка)
( Діти проспівують голосні А, О, У, І)
- Діти, я буду показувати звуки губами,а ви - відгадайте та дзвінко промовляйте.(Вправа на впізнавання звуків за артикуляційною позицією: логопед беззвучно але виразно демонструє артикуляцію звуків А,О,У,І, а діти вголос промовляють звук)
#
- А тепер пограєм в гру " Хто в будиночку живе"
( Логопед показує дітям картинку із зображенням тваринок. З допомогою педагога діти визначають перший звук у слові. Знаходять " віконечко" з графічним зображенням звуку і розміщають картинку з тваринкою у потрібному " віконечку". Антилопа. Перший звук -" А". Кріпимо у "віконечку" зі звуком -" А". Осел - перший звук "О". Удав - "У". Індик - " І ".
#
А ось кішечка прийшла
Нам зарядку принесла
Пальчикова гімнастика
У кішки - 10 кошенят, (стискати -розтискати кулачки)
Кошенята парами  стоять:( парно з'єднати пальці подушечками)
2 товстих (рухи пальцями)
2 швидких
2 довгих
2 хитрих
2 самих маленьких і самих миленьких
#
Вправи на розвиток дрібних і загальних рухів
та координацію мови і рухів
Парасолька ось моя (з'єднати кисті рук над головою)
В дощ не змокну з нею я (пальчики "барабанять")
Барабанить дощ швидкий
Я зостануся сухий.
А ось книжечка моя,(складені долоні перед грудьми)
Можу почитати я,(імітуємо долонями розкривання книжки)
Малюнки яскраві
Розглянути з вами.
А ось м"ячик мій прудкий (кулачки імітують підскакування м'ячика)
Він веселий і швидкий,
Весело я з ним стрибаю,
І високо підкидаю.
#
- Сумно діточкам стояти, треба трішки пострибати ( вправа на розвиток загальної моторики) :
Вийшли дружно всі малята (крокують по колу)
В день осінній погуляти.
Ось вони ганяють м"ячик, (повертаються обличчям до середини)
По доріжках дружно скачуть. (підскакують)
Пострибали, зупинились,
У долоньки поплескали (зупинились, плещуть у долоні)
#
- У маляток справ багато. Полетіли у Карпати.( Дітки присіли, кругові рухи руками перед грудьми і промовляють звуки:"Ж-ж-ж-ж". Встали, руки - в сторони і "полетіли": "Ж-ж-ж-ж")
#
(логоп.) - Прилетіли ми у гості до Оленки. (Перед дітьми розставлені іграшки-тваринки, хатинка, лялька, 2 ялинки, на ялинках - 3 шишки) А в Оленки біля хати росте густий ліс. Звірята з лісу прийшли у гості і переплутались з домашніми тваринками. Оленка засумувала, бо не знає, як їх розділити.
- Допоможемо Оленці?
(діти)- Допоможемо.
- Діти, ви вже знаєте, що тваринки бувають домашні і дикі. Ми загадку розгадаєм і тваринок упізнаєм: (загадки)
1. Котиться клубочок.Замість ниточок купа голочок.
Хто це, діти?
- Їжачок.
- А їжачок дика тварина чи домашня?
- Дика.
- І де живе?
- У лісі.
- Молодці.(Після кожної відгадки, уточнюємо та закріплюємо знання дітей про певну тваринку).
2. Я маленький, я вухатий, попелястий, волохатий,
дуже добре я стрибаю і куценький хвостик маю.(Зайчик)
3.Роги, як вила. Хвіст, як мітла.
Гукає:" Му- му, молока кому?" (Корівка) .
4. В темнім лісі проживає, довгий хвіст пухнастий має,
Їй на місці не сидиться. А зовуть її ?- Лисиця.
5. Язичком вмивається, хвостиком втирається. (Киця)
6. Влітку медом ласував, досхочу малини мав.
Як прийшла зима, в барліг спати ліг.(ведмедик)
7. Ніс п'ятачком, хвостик крючком,
рожева спинка.Яка це тваринка?
- Cвинка.
8.Полем мчить, копитом б'є,вітер в гриві виграє.
Він і сильний і прудкий. Здогадались, хто такий? (коник)
9. Не замок, а будинок охороняє.(собака)
10.Коротенькі ніжки, завитками ріжки,
шерсть м'яка та густа, курдюк замість хвоста.(баранчик)
- Отже, домашні тварини живуть вдома, біля хати, а дикі?
- У лісі.
- Вірно. Молодці. Ось ми і допомогли Оленці.
- Діти, погляньте, а що росте на наших ялиночках?
- Шишки.
- А порахуйте, скільки шишок є на ялинці.
- 1,2,3.
- Три шишки. А знайдіть цифру 3 на цих картках. А скільки ялиночок у нас?
- Дві.
- Добре. Знайдіть цифру 2 на цих картках.
#
- Діти, наша зайчиха засмучена, зайченята пропали.
(всі діти разом)
Під кущем сидить зайчиха
Сльози лапками втирає,
Загубила зайченят,
Де шукать не знає.
Пішов заєць на город,
Зайченят шукати,
А вони набрали моркви,
Щоб порахувати.
Зайченята пустунці.
Всі малята знають,
Що без дозволу дорослих
Діти не гуляють.
- Допоможемо пошукати зайченят. Де вони заховалися?
(Діти сідають за столи і на прохання логопеда викладають по дві картки із зображенням зайчика на верхню полоску планшетки зліва, потім , відповідно, знаходять цифру 2 на картках, що лежать перед ними на столі. Далі докладають ще одного "зайчика" , а картки із зображенням морквин на нижню полоску і знаходять картку із зображенням цифри 3. У однієї дитини - 4 картки з морквинами, а у іншої - тільки 2 картки. Обігруються нові слова: замало, забагато, порівну.)
- От зраділа тут зайчиха,
Як ми їй допомогли.
Всіх зайчат порахували,
Всі морквини позбирали
І гостинці роздали.
Категорія: Сценарії | Додав: zxcvvbbn | Теги: конспект заняття, ТВАРИНИ
Переглядів: 4699 | Завантажень: 519 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
avatar
3
Дуже гарне заняття!!! Дякую!!!
avatar
ДІТИ - КВІТИ
ПОШУК ПО САЙТУ
Пошук за тегами
диференціація звуків конспект сайт фонематичні процеси ІКТ артикуляційна гімнастика Автоматизація звука Р автоматизація звука увага книги мислення антоніми продам вправи кольори мовлення логопедичне лото дисграфія відео-гра голосні звуки лексика словник фігури уява дрібна моторика заняття автоматизація звук логопедичний кабінет логопедична вікторина лото конспект уроку Звіт дихання Методичка дрібна моторика рук автоматизація звуків звук л ЗНМ читання презентація-гра Річний план роботи класифікація звуків мовленнєва картка звук ц алалія сенсорика алгоритм логопедичний зошит семінар логопедія книга інклюзивне навчання психогімнастика ігри звук ш звук з Малюнки зошит профілі зв'язне мовлення картинний матеріал чистомовки буклет ФФНМ ЗАЇКАННЯ дидактична гра План дизартрія дислалія індивідуальний план роботи фонематичний слух логоритміка відео скоромовки Пам'ять логіка зорове сприймання звук ч вікторина конспект заняття ринолалія Індивідуальні діагностика обстеження мовлення новікова пальчикова гімнастика презентація сценарій сонорні звуки свистячі звуки шиплячі звуки посібник іграшки звук р гра звук с звук ж диференціація батькам
Розкажи друзям про наш сайт...
ОГОЛОШЕННЯ
ВАКАНСІЇ
Спілкуємося
Дякуємо вам!
  • Любов/chulachka
  • надія кульчицька/настя
  • Юлия Кошалковська/Юлия_11_88
  • Ирина Демьянчук/Ирина
  • Рита Ступка/Марго
  • валентина павлюк/valia
  • Олеся/olesya
  • ольга/vadysan
  • /Julia_Potapenko
  • Ірина Поліщук/Marry
  • Алла Мозгова/АЛЛОЧКА
  • Снежана Григорьева/СнеГ
  • Наталя/Natalia
  • Ангелина евдакова/Angeli
  • Юлія Отришко/Juliya
  • Ирина Ольшевская/olshim
  • Инна/anirambe
  • Юлия Горда/yug
  • /Ler
  • Маряна/shmasya
  • Леся Кравець/КЛЯ
  • Наталья Федотова/logo
  • Валентина Галич/valentina
  • Наталия Съедина/Наті
  • Тетяна Милосердова/Скорпіон-Тетяна
  • Наталія Ткачишин/NaTka
  • Альонка/sko
  • юля козлова/про
  • Наталья Владимировна погоріла/nata
  • Катерина Міхєєнко/katjazzz
  • Інна/vbhjckfdf
  • Аліна Луценко/alina
  • Олена/Ленчик
  • Andriy Poshyvak/dusik
  • Олена Шадура/kostima
  • Альона Шадура/kostimka2616
  • леся Чаплінська/Lisa
  • Ксенія/Ксенія
  • Наталья Мовчан/Муха
  • Ольга Минайлюк/Ольга
  • Юлія Демченко/jula2222
  • Марина Касінова/Маріне
  • /Iriska
  • Татьяна Кузнецова/nezabudka12345
  • Светлана Егорова/Светлана
  • Галина Воробець/бджілка
  • Людмила Назаренко/Ljuda
  • /Гармонія
  • Орися Коропатніцька/логопед
  • Лілія Гарбар/Лілька
  • /viki
  • Лілія Подлісецька/maks110410
  • /nadja
  • Олена Динь/Hellen
  • Іра Ферт/ІРУХА
  • Катерина Глинська/Яшма
  • Надежда Захарова/DANIN
  • Elena kuzmenko/anell
  • Валентина Дольська/Lapka
  • Кристина Кузьменко/Кристина19
  • Елена/bulitsh
  • galina/kanoe
  • Saint Nicholas Day 2012 Батючок/zxcvvbbn
  • Виктория Макогон/Виктория2920
  • Ольга Васильевна Меденец/medenets_o
  • Світлана Домнюк/Sveta4061
  • Алёна Хоптова/alena1891
  • ЛІЧИЛЬНИК
    Сьогодні зареєстровано користувачів: 0
    Вчора зареєстровано користувачів:
    Всього зареєстровано користувачів 10838
    ОДНОКЛАСНИКИ
    ФЕЙСБУК
    НАШІ ДРУЗІ
    НАШІ ДРУЗІ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    РЕКОМЕНДУЄМО САЙТ
    КАТАЛОГ САЙТІВ
    Каталог сайтів
    Copyright MyCorp © 2017
    Сайт створено у системі uCoz