Четвер, 25.04.2024
Логопедична новинка. Логопедичні ігри.
ЯК ЗАВАНТАЖИТИ
Меню сайту
Категорії розділу
Дидактичні ігри [12]
Класифікація приголосних звуків [3]
Логопедичні казки [5]
Цікаві ідеї (інше) [8]
УМІТИ ВЧИТИ
ЩОСЬ НОВЕНЬКЕ
ТИСНИ НА БАНЕР
Статистика

Всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ПЕРЕЙТИ ДО ЗАВАНТАЖЕННЯ
22.12.2012, 02:16
Чарівний куб
Розвиваючий посібник для дітей 3 – 7 років

Гра-конструктор «Чарівний куб» є багатофункціональним розвиваючим посібником для дітей 3-7 років. Він призначен як для спільної діяльності з дорослим, так і для самостійної гри дітей. При роботі з посібником у дошкільників розвиваються дрібна моторика пальців рук, сенсорне і просторове сприйняття, увага, пам'ять, мислення, уява, зв'язна мова, розширюється словарний запас, формується культура спілкування. Крім того, «Чарівний куб» дозволяє дітям отримати заряд позитивних емоцій і задоволення від процесу гри.
Посібник включає шість двосторонніх килимків, які з'єднуються за допомогою гудзиків, блискавок, кнопок , і куб з різноколірними гранями, на які нашиті прозорі кишеньки для розміщення в них різних наочних і сюжетних картинок, схем і символів. Картинки можуть замінюватися на розсуд педагога відповідно до розвиваючих цілей гри, а значить, в іграшці закладені великі можливості для її варіативного використання.
Ігри з «Чарівними килимками»
Мета: Розвиток дрібної моторики рук
Зміст: Застібання і розстібання роз'ємних і нероз'ємних блискавок, ремінців, кнопок, гачків, гудзиків, зав'язування вузлів, бантиків, виконання шнурування.
Варіант І: Гра « Електронна муха».
Мета: розвиток просторових орієнтувань, закріплення понять вгорі, внизу, справа, зліва, в центрі.
Обладнання: панно, муха-фішка.
Варіант ІІ: Гра «Склади казку»
Мета: розвиток зв’язного мовлення, закріплення лексико-
граматичних стосунків
Обладнання: різні сюжетні картинки, розміщені на килимках.
Ігри з «Чарівним кубом»
Варіант Гра «Абетка настрою»
Мета: визначення емоційного настрою дитяти.
Обладнання: кольорові грані куба, піктограми, картинки із зображенням героїв, які знаходяться в різному настрої.
Зміст: Який колір у тебе сьогодні улюблений? (Вибери свій настрій.)

Варіант Гра «Змалюй настрій героя».
Мета: розвиток міміки, емоційної сфери, відчуття співпереживання казковому героєві.
Обладнання: картинки із зображенням настрою героїв.
Варіант Гра «Знайди помилку художника».
Мета: розвиток зорового сприйняття
Обладнання: сюжетні картинки.
Варіант Гра «Скажи навпаки».
Мета: розвиток антоніми.
Обладнання: наочні картинки (високий - низький, веселий - сумний, голодний - ситий, злий - хороший).
Варіант Гра «Як голос подає, пересувається, захищається?»
Мета: розширення і активізація дієслівного словника.
Обладнання: наочні картинки (кішка нявкає, мурлычет; біжить, йде, крадеться; дряпається, кусається, пирхає, шипить).
Варіант Гра «Скільки? (Назви предмет стільки ж раз.)»
Мета: вправа на узгодження числівника з іменником.
Обладнання: певна кількість предметів, наочна картинка з цифрою (сім курчат; одна миша, дві миші, три миші, чотири миші, п'ять мишей).
Варіант Гра « Назви ласкаво».
Мета: вправа в освіті іменників із зменшувально пестливими суфіксами.
Обладнання: наочні картинки (майка - маечка, пальто - пальтечко, піджак - піджачок).
Варіант Гра «Підбери ознаки». (Який предмет за кольором, формі, матеріалу?)
Мета: розширення словника ознак, вправа в узгодженні прикметників з іменником.
Обладнання: наочні картинки (яблуко - червоне, кругле, велике, стигле, соковите, солодке, свіжіше і так далі).
Варіант Гра «Підбери дії».
Мета: розширення дієслівного словника, вправа в узгодженні дієслова і іменника.
Обладнання: наочні картинки (білка - скаче, пустує, перестрибує, запасається, ховається, захищається, цокає; синиця - летить, підлетіла, перелетіла, пролетіла, вилетіла).
Варіант Гра «Чий предмет?»
Мета: вправа в узгодженні займенника і іменника.
Обладнання: наочні картинки (спідниця моя, шорти мої, светр мій, пальто моє).
Варіант Гра «Чий? Чия? Чиє?»
Мета: вправа в узгодженні прикметника з іменником.
Устаткування: сюжетні картинки (лисячий хвіст, ведмедяча лапа, заяче вухо, білячі вуха).
Варіант Гра «Склади розповідь по картинці». (Склади розповідь за схемою.)
Мета: розвиток зв'язного мовлення
Обладнання: сюжетні картинки, схеми пропозицій.
Варіант Гра « Назви і поясни». (Назви і опиши.)
Мета: розширення і активізація словарного запасу, розвиток зв'язної мовлення, мислення.
Обладнання: наочні картинки.
Варіант Гра « Порівняй».
Мета: розширення і активізація словарного запасу, розвиток зв'язної мовлення, мислення.
Обладнання: пари наочних картинок (лисиця - кіт, курка - качка, крісло - стілець).
Варіант Гра «Пригадай казку».
Мета: виховання інтересу до художнього твору, розвиток пам'яті, мови.
Обладнання: сюжетні картинки із зображенням казкових героїв, сюжетів знайомих казок.
Варіант Гра «Придумаємо разом історію (казку)».
Мета: навчання придумуванню повчальних і розважальних історій, розвиток зв'язної мовлення, фантазії і уяви, моделювання бажаної поведінки, емоційне розкріплення.
Обладнання: наочні картинки із зображенням казкових героїв, звірів, предметів.
Закріплення образу артикуляції звуків
Варіант Гра «Виконай вправу артикуляції».
Мета: закріплення правильних устроїв артикуляцій.
Обладнання: артикулемы, схеми-символи вправ артикуляцій.
Варіант Гра «Взнай звук по артикуляції».
Мета: закріплення правильних образів артикуляцій.
Обладнання: артикулемы, схеми звуків.
Варіант Гра «Вгадай звук і придумай слова на нього».
Мета: закріплення навику визначення звуку по артикуляції, по звукових символах.
Обладнання: артикулемы, звукові символи.
Варіант Гра «Назви перший (останній) звук в слові».
Мета: закріплення навику виділення першого (останнього) звуку в слові.
Обладнання: звукові символи, наочні картинки.
Варіант Гра «Придумай слово на заданий звук».
Мета: закріплення навиків звукового аналізу.
Обладнання: артикулемы, схеми звуків.
Варіант Гра «Прочитай слово по перших звуках».
Мета: закріплення навику звукового аналізу і синтезу.
Обладнання: картки з наочними картинками, по перших звуках в назві яких можна прочитати слово (мухомор, акула, фарби - мак).
Варіант Гра «Назви букву і пригадай слова з таким звуком».
Мета: закріплення зорового образу букви, навику звукобуквенного аналізу.
Обладнання: букви.
Варіант Гра «Визнач, скільки звуків (складів) в слові».
Мета: закріплення навику звукового (складеного) аналізу слів.
Обладнання: наочні картинки.
Варіант Гра «Назви всі приголосні, голосні звуки в слові.
Мета: закріплення навику звукового аналізу слів.
Обладнання: наочні картинки.
Варіант Гра «Чітко мов слово, на кожен склад, перекладаючи куб з руки на руку.
Мета: закріплення навику вживання слів із складною складеною структурою.
Обладнання: наочні картинки (велосипедисти, мотоцикліст, міліціонер, фотограф, акваріум, екскаватор).
Варіант Гра «Прочитай склад і додай до нього ще один (два), аби вийшло слово».
Мета: закріплення навику звукослогового аналізу слів.
Обладнання: склади.
Варіант Гра «Розгадай ребус».
Мета: закріплення навику звукового аналізу і синтезу слів, розвиток мислення.
Обладнання: ребуси.
Варіант Гра «Ігри – криптограми»
Мета: розвиток зорового сприйняття образу букви, просторових вистав, мислення.
Обладнання: криптограми
Категорія: Дидактичні ігри | Додав: olesya | Теги: Своїми руками, дидактичні ігри, гра, ігри
Переглядів: 4250 | Завантажень: 413 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
ComForm">
avatar
АДМІНІСТРАТОР
Пошук
ВЕБІНАРИ
УЧАСНИКИ
Сьогодні зареєстровано користувачів: 0
Вчора зареєстровано користувачів:
Всього зареєстровано користувачів 18945
ЛОГОПЕДІЙКА
ЧАТ УЧАСНИКІВ
ДЯКУЮ КОЛЕГАМ
  • Любов/chulachka
  • надія кульчицька/настя
  • Юлия Кошалковська/Юлия_11_88
  • Ирина Демьянчук/Ирина
  • Рита Ступка/Марго
  • валентина павлюк/valia
  • Олеся/olesya
  • ольга/vadysan
  • /Julia_Potapenko
  • Ірина Поліщук/Marry
  • Алла Мозгова/АЛЛОЧКА
  • Снежана Григорьева/СнеГ
  • Наталя/Natalia
  • Ангелина евдакова/Angeli
  • Юлія Отришко/Juliya
  • /olshim
  • надія/надійка7804
  • Инна/anirambe
  • Юлия Горда/yug
  • /Ler
  • Маряна/shmasya
  • Леся/КЛЯ
  • Наталья Федотова/logo
  • Аліна Луценко/alina
  • Валентина Галич/valentina
  • Наталия Съедина/Наті
  • Тетяна/Скорпіон-Тетяна
  • Наталія Ткачишин/NaTka
  • Альонка/sko
  • юля/про
  • Наталья Владимировна погоріла/nata
  • Катерина Міхєєнко/katjazzz
  • Інна/vbhjckfdf
  • Олена/Ленчик
  • Andriy Poshyvak/dusik
  • Олена Шадура/kostima
  • Альона Шадура/kostimka2616
  • Юлія Отришко/uleanochka
  • Алена Рага/superalenaraga
  • леся Чаплінська/Lisa
  • /Ксенія
  • Наталья/Муха
  • Ольга Минайлюк/Ольга
  • Юлія Демченко/jula2222
  • Марина Касінова/Маріне
  • /Iriska
  • Татьяна Кузнецова/nezabudka12345
  • Светлана Егорова/Светлана
  • Галина Воробець/бджілка
  • Людмила Назаренко/Ljuda
  • /Гармонія
  • Орися Коропатніцька/логопед
  • Лілія Гарбар/Лілька
  • /viki
  • Лілія Подлісецька/maks110410
  • /nadja
  • Олена Динь/Hellen
  • Іра Ферт/ІРУХА
  • Катерина Глинська/Яшма
  • Надежда Захарова/DANIN
  • Elena kuzmenko/anell
  • Валентина/Lapka
  • Кристина Кузьменко/Кристина19
  • Елена/bulitsh
  • galina/kanoe
  • Saint Nicholas Day 2012 Батючок/zxcvvbbn
  • Виктория Макогон/Виктория2920
  • Copyright MyCorp © 2024
    Сайт створено у системі uCoz